Gå til innhold

Staff sjokkerer stadig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i det hele tatt som tar den mannen seriøst lenger?

Jeg blir kvalm og provosert av hele fyren, og syns det er synd at han får lov til å ta så stor plass i media med sine kontroversielle holdninger :-S

Dette sa han i går til avisen BA:

– Fedre som har drept moren til sitt eget barn, må selvsagt få ansvar for ungen. Alle kan ende opp som drapsmenn. Nå må vi slutte å fordømme, sier Staff til gisp, sjokkert latter og risting på hodet blant publikum.

http://www.ba.no/nyheter/article4135206.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan ende opp som drapsmenn?!

Jahavel ja.

Alle kan faktisk ende opp som "drapsmenn" men ikke på den måten han henviser til. (bilulykker etc er dog en mulighet)

Og nei, Staff er underholdning, ikke seriøsitet...

Skrevet

argh! Blir gal av hele fyren. Han bør beskyttes mot seg selv og media ma la være å skrive om de tullete tingene han sier.

ja jeg vet vi har ytringsfrihet, men jeg tror han i bunn og grunn sier mye av det han gjør, kun for å provosere.

Skrevet

På den annen side så skjønner jeg hva han gjør også.

Han skaper samfunnsdebatt for å "hjelpe" sine klienter. Innimellom slår det feil ut, innimellom ikke. Tanken bak det er nok ganske smart egentlig, de gangene utslaget går rett vei.

Skrevet

Han har vært for mye alene med seg selv. Hele fyren er en stor hoffnarr.

Skrevet

Jeg tror du har rett, Masselatterbletildatter (x2)

Han er jo ikke dum, og har nok en tanke bak disse motbydelige utsagnene sine...

Skrevet

Å ha sex med barn er heller ikke spesielt eller skadelig for barn...Han hadde selv sex med voksne menn som ung,- og vi ser jo hvordan det er på vei å gå med ham..:o)

Sex er naturlig også for små barn, derfor bør vi ikke fordømme pedofile..SOm om treåringer ønsker OG synes det er godt å få en voksen manns penis opp i rumpe eller vagina!!! ELler suge "råtten k..." og spise sæden..MMMMM, no ALLE små barn liker det,- er det ikke??

Mannen er blitt splitter pine gal,- og sier noe bare for å si noe...Han burde miste bevilgningen sin... Han har gjort mye bra og satt i gang diskusjoner som ingen andre turde,- men de siste årene har han bare blitt en parodi på seg selv, og har for lengst mistet sjansen til å bli husket som noe annet enn den "senile" (???) gamle kaill'n han har blitt......

Skrevet

Tja.. Interessant. Kunne tenkt meg å blandet denne tråden med barnedraps-moren. Der mange synes så synd på henne.

Mange av disse mennene var jo bare gale i gjerningsøyeblikket? Mange har avtjent sin straff. Skal de straffes på enda flere områder?

Bare til diskusjon, ingen egne meninger =)

Skrevet

Grøsser av hele fyren! han kan prøve å komme ned til gårdsplassen min, da slår jeg han i hjel med en stokk^^ (alle kan jo bli drapsmenn vettu^^)

..neida hadde nok ikke slått ham i hjel, men han er jo så grusomt kvalm..

Skrevet

Libido, meget godt poeng.

Og jeg synes synd på de som beviselig er psykisk syke når de gjør slike handlinger.

Men Staff er jo ikke fullt så spesifikk, og jeg er uenig med ham i at fedrene skal ha barna når de har tatt livet av moren.

Akkurat som jeg mener det er helt rett at moren i den andre saken er fratatt sin (gjenlevende) sønn...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Han er sjokkerende og provoserende på en nesten interessant måte, syns jeg. Han skaper ihvertfall debatt, det skal han ha.

Jeg har til tider vært enig med ham i enkelte utsagn, men er for det meste ikke enig i hans holdninger.

Skrevet

Er enig i at det er en provoserende uttalelse. Likevel. Det skjer også at mødre dreper far, da gjerne med fysisk og psykisk mishandling som begrunnelse. Om så denne faren også hadde vært utsatt for psykisk og fysisk mishandling? Altså. Om en mishandlet mor som utfører en slik gjerning skal få beholde barna, skulle det ikke være rett og rimelig at en far med samme begrunnelse fikk det? For det er jo ikke slik at det er bare menn som mishandler. Eller? Bare en tanke litt utenom, kanskje...

Skrevet

Jeg syns vel egentlig ikke at hverken mor eller far bør få beholde barna hvis de har begått overlagt drap (ikke heller om det er pga psykisk sykdom)

Skrevet

Der er vi enige, Spetakkel. Det er stor forskjell på å skjønne at det ligger mer bak enn "dævelskap", ønske at personene skal få hjelp etc og å mene at de skal få ha normalt foreldreansvar for sine egne barn etter en slik handling. Mennesker som har gjort slike ting bør absolutt få hjelp, men ingenting skal gå på akkord med sikkerheten og oppveksten til barna.

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2193561.ece

Denne dama ble voldtatt som 8 åring av sin far og ble i mange år misbrukt av sin far; Staff betegner hendlsene som "ekstra kos mellom far og datter og ikke det vesrte som kunne hendt henne i barndommen"...

Jeg hater den mannen noe så intenst at jeg håper noen en dag tar til fornuft og torturerer han sakte men sikkert til døde...

En annen ting er hvordan media lar seg styre av den klovnen...

Skrevet

Ja, han må jo være noe forstyrret og miljøskadet selv..

Ikke at jeg støtter dine tanker om hvordan han burde straffet da akkurat :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...