Gå til innhold

Er skikkelig skuffa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg lå å venta på samboaren min igår kveld, da han var i dusjen. Så gjennom bildene på mobilen hans, og fant et nakenbilde av to jenter/damer med flotte kropper og yppige bryst...... Viste han biletet å spurte kva dette e?

"Eeh, kaa? Har eg et sånt billede på telefon?? Nei det var rart" (LØGN 1)

"herregud M**** ska du få meg til å tru at det bare plutseleg har dukka opp fra intet?"

han: "har sikkert fått ei melding av nokon" (LØGN 2)

Eg: "Jammen i helvete da, du har jo lagra bildet på bildegalleriet ditt!! koffer har du gjort det?! Å korr har du fått det av??"

Han: "E det så nøye da?"

Eg: " Glem det, dette er langt fra over, fy f*** som du har skuffa meg!"

Så ei halvtime etter fikk eg ei tekstmelding der han skriv at han har lasta ned biletet fra Vi Menn for å sende på "gøy" til vener... (LØGN 3!)

Kossn i **** skal eg kunne tru på det? Eg e 5 mnd på vei, føler meg tjukk,stygg å fæl, har ikkje akkurat hatt så veldig mykje sex, har bekkenløsning, å alskens andre problemer som vanskeliggjer et samleie.

Biletet "han hadde bestilt" var gjort en dag han sa han holdt på å vaske bilen.. Kossn ska eg tru på han?? Har han vore utro? Han sier at han ikkje har vært det, men han har jugd å jugd flere ganger det siste døgnet no, eg har grett å grett, å ikkje sove noko inatt...

Skjønner ikkje kva eg ska gjere... Har ein gut på 4 år saman også, å har vært eit par i over 8 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner du er skuffa...

jeg hadde også blitt det.. hatt mange runder på det her i heimen..

men snakk med han, forklar han at du vil at han skal slette de.. forklar hvorfor du blir såra osv...

Håper det ordner seg og du kommer til buns i det...

Skrevet

Eg forstår at du er skuffa, og den følelsen blir sterkere siden du er gravid og ikke føler det som en hot mama akkurat. Om han ikke har for vane å lyve, høres det ut som en hvit løgn som har kommet helt ut av kontroll. En graver sin egen grav på en måte, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for utroksap på bakgrunn av noen puppebilder.

Jeg hadde blitt skuffet over mannen min om han plutselig hadde blitt interessert i den typen bilder/filmer/blader siden det hadde vært en helt ny type adferd. Har jo vært gravid to ganger, og er på tredje gang nå. Mellom graviditetene har jo min mann fortalt meg at der har vært en del hvite løgner fra hans kant når mine hormoner eller tungsinn raser som værst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...