Gå til innhold

Føler meg så veldig gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...selvom det er lenge igjen! Startet på 3. tri. i dag, men synes jeg er stor, bekkenet krangler, tankene er på fødsel. Blir tre litt lange mnd kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he Ja, jeg skal nå ikke si noe. Har "bare" 4 uker igjen, men har alikevel litt problemer med å se for meg at det skal skje noe snart. Føler meg ikke kjempegravid heller. Har aldri sett meg selv som gravid, og tanken er fremdeles noe uvant. Treg i oppfattelsen jeg? Neida... overhode ikke ;-)

Er alikevel dritlei av å være gravid, for hodet mitt tåler litt dårlig å ikke gjøre noe særlig i løpet av dagen. Har også et kranglete bekken, og all snøen gjør det ikke lettere å komme seg ut. Ski er jo uaktuelt og å oppholde seg ute i minusgradene har absolutt ingen positiv effekt på rompemuskulaturen min ;-)

På den annen side så er det på disse siste 3 månedene jeg virkelig har fått et forhold til Junior i magen. Synes fremdeles det er litt guffent når han driver med "wax on, wax off"-bevegelsene sine, men ikke like stor Alienfaktor som tidligere i svangerskapet. Er veldig nysgjerrig på hvem han egentlig er nå, så det skal bli fint å se ham :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...