Frk Vims Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 ...selvom det er lenge igjen! Startet på 3. tri. i dag, men synes jeg er stor, bekkenet krangler, tankene er på fødsel. Blir tre litt lange mnd kanskje...
Underveis --> Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 He he he Ja, jeg skal nå ikke si noe. Har "bare" 4 uker igjen, men har alikevel litt problemer med å se for meg at det skal skje noe snart. Føler meg ikke kjempegravid heller. Har aldri sett meg selv som gravid, og tanken er fremdeles noe uvant. Treg i oppfattelsen jeg? Neida... overhode ikke ;-) Er alikevel dritlei av å være gravid, for hodet mitt tåler litt dårlig å ikke gjøre noe særlig i løpet av dagen. Har også et kranglete bekken, og all snøen gjør det ikke lettere å komme seg ut. Ski er jo uaktuelt og å oppholde seg ute i minusgradene har absolutt ingen positiv effekt på rompemuskulaturen min ;-) På den annen side så er det på disse siste 3 månedene jeg virkelig har fått et forhold til Junior i magen. Synes fremdeles det er litt guffent når han driver med "wax on, wax off"-bevegelsene sine, men ikke like stor Alienfaktor som tidligere i svangerskapet. Er veldig nysgjerrig på hvem han egentlig er nå, så det skal bli fint å se ham :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå