Gå til innhold

Første dag i 3. tri. i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt å ha kommet hit! Syntes veien hit var lang fram da testen var positiv! Dere som har vært her en stund synes sikkert vi som akkurat kommer har leeenge igjen, men det er i hvertfall et steg inn i siste del!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit! Ja, de sier at 2. trimester går fort ifht 1. og 3. men jeg synes nå alt har gått like tregt jeg da. Klarer fremdeles ikke å se for meg at noe skjer på månedsvis ennå, selv om jeg bare har 4 uker igjen :-S

Skrevet

Da er jeg akkurat like langt som deg, og jeg er helt enig med deg: det er utrolig godt å være her!!!!! Vi slet skikkelig med å bli gravid så det er fortsatt stunder da jeg må klype meg i armen for å være sikker på at dette er virkelig!!! Og det er det heldigvis!

Hvis tiden blir lang er det jo en trøst at det går mot lysere og varmere tider! Ser frem til å tilbringe de siste ukene før fødsel i den etterhvert så varme kroken på verandaen vår!!!!

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg gleder meg også til sola varmer opp solveggen! Det blir deilig!

Skrevet

Gratulerer, og velkommen hit !! :-) For meg er det sånn at jeg på én måte syns det har gått utrolig fort hele veien, nå er det bare 6,5 uke igjen. På den annen side føles det som en "evighet" siden den første positive testen i fjor sommer, hehe :-)

Det går nok fort skal du se, siste trimesteret. Plutselig er fødselen rett rundt hjørnet, og man syns tiden har flydd, hehe :-) Lykke til videre !

Skrevet

Jeg har også akkurat begynt på 3. trimester, og det er mentalt sett veldig bra! Synes det går treeeeigt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...