Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Ikke betatt, men ordentlig forelsket? Jeg har vært betatt mange ganger, men skikkelig skikkelig forelsket en gang i mitt liv. Kanskje to, men da var jeg ikke klar over min egen legning og fornektet til jeg ble grønn og latet som det regnet. Begge gangene gjengjeldt. Hva med dere?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært litt betatt. ordentlig forelsket en gang å det er gjengjeldt and still going
erteposen + 4 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg opererer med før og etter 18 år:) Før hadde jeg minst 6 dype forelskelser, som jeg nok i dag hadde trodd var galskap og kontaktet nærmeste sinnsykehus. I "voksen" alder har jeg hatt to forelskelser/kjærlighetsforhold, og en av de er jeg sammen med. Har nok bare vært betatt av andre, men de andre har på en måte vært mest interessert i meg og da var jeg så umoden at jeg mista interessen.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Enig med erteposen i at dette må deles inn i før og etter 18 år. Før det var jeg flere ganger utrolig forelsket og det var veldig reelt der og da. I ettertid ser jeg jo at det var galskap ;-) Som voksen har jeg vært skikkelig forelsket 2 ganger. Hadde et kort forhold til den ene, og har vært sammen med den andre i 10 år nå ;-)
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Slik har det vært for mitt vedkommende også erteposen får tvillinger. Jeg tror jeg vil meg selv vondt for jeg må kjempe for den jeg liker, og mister interessen om de kaster seg rundt beina mine og er supertilgjengelig. Dette har skjedd tre ganger de tre siste årene. Alle var forresten ressursterke og skikkelig kjærestemne, men når det kimer i tlf. stup i ett og de blir grinasabber for at jeg ikke svarer med en gang så *POFF* borte som en sviske.. Kanskje jeg er umoden? Hm.
Libido- Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 oh my! 1 2 3 4 5 6 Det er vel de store ;-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 I tenårene var jeg forelska hele tiden, alltid en eller annen, men det var på en annen måte. Skikkelig kjærlighet har det nok bare vært en gang - med han jeg bor sammen med nå. Det er på en helt annen måte, og jeg er sikker på at det er ham jeg vil være med. Jeg har etter at jeg møtte ham lært å sette pris på andre ting i parforhold, som nærhet og vennskap. Før var det mer følelser og sex, liksom. Jeg ser at det å fungere bra sammen, ha et godt vennskap og å føle seg trygge på hverandre er vel så viktig som den stormende forelskelsen der man bare vil være sammen hele døgnet...
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har vært virkelig virkelig forelsket 3 ganger og har fra de tre gangene et langt forhold, et enda lenger forhold med samboerskap og et vedvarende forhold som endte i giftemål før vi visste ordet av det;) Men jeg har to menn i livet mitt som er uvurderlige for meg. Den ene er mitt livs store kjærlighet og faren til mine barn. Den andre mente jeg var hans store kjærlighet og vi er bestevenner i dag. Jeg har vel på en måte alltid vært litt forelsket i sistnevnte, så kanskje jeg egentlig har 4 forelskelser bak meg:p
sneipen <3 snuppa Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 betatt har jeg vært utallige ganger.. ordentlig forelsket..? 2 ganger, han ene er jeg sammen med nå venter barn nr 2:)) å han er jeg stadig forelsket i,faktisk min 2 ganger i året;) <3
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Flere gang, men i kun 2personer...og trodde vel kansje jeg var forelska flere ganger i andre også, men var vel mer betatt og forelska i forelskelsen..begge ble gjengjeldt her også, men den første var ikke bra for meg, han hadde for mange problemer i livet sitt med rus, den andre lever jeg sammen med i dag, og jeg blir støtt forelska på nytt i ham, for vi har våre "ups & downs"....men det hører med
lol:-) Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Tre ganger tror jeg... Man blander jo lett det å være betatt med forelskelse før man blir skikkelig forelska:-). Den første var en drittsekk, jeg blir heldigvis ikke blind av forelskelse, den andre er en mann som alltid vekker uante følelser i meg. Det er/ har vært gjennsidig i 10-12 år, men våre veier krysses sjeldent og når vi treffes her enten begge eller en av oss vært i forhold. Vi er åpne med hverandre om det, og vi har heldigvis såpass respekt for andre mennesker at vi kun prater og koser oss i hverandres selskap. Det at vi aldri har fått gjort noe med det gjør jo at man aldri blir ferdig med det, men det er helt greit. Tredje forelskelsen min blir snart min mann, og vi har også fått ei nydelig datter sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå