Gå til innhold

WOW ! Den sexy pappaen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke ofte jeg tenner så mye på ett utseende, men han her var bare helt rå.

Meldte meg inn på Sukker.no og der var drømmemannen min utseendemessig ihvertfall. Og med to nydelige døtre.

Match treet sa 89 % og jeg likte utrolig godt profilen hans. Men han er ikke flyttbar og det er ikke jeg heller. Det er ca 50 mil mellom oss.

Shiiit !

Ble helt varm og rar her jeg sitter og ser på bildene hans. Vannvittig sexy i mine øyne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.....er det da ikke litt merkelig at han må på en plass som sukker.no for å få seg dame da?????????

Skrevet

Fikk ikke til å se bildet jeg...

Skrevet

Tja. Ikke noe i veien med mitt utseende heller, men jeg liker å bli skikkelig kjent før jeg innleder ett forhold og da er sånne forum som dette helt perfekt. Masse flotte menn der inne. så det må jo være en grunn.

Skrevet

Du er blitt logget ut står det bare..

Skrevet

sukker er en fantastisk side, jeg møtte mannen i mitt liv (håper jeg) der for et halvt års tid siden...

og for å kommentere problemstillingen "hvorfor må en mann som ham dit for å finne dame?"

jeg er, med fare for å virke litt høy på meg selv, veltrent, pen, vellykket, med en nydelig sønn, god, fast jobb, grei økonomi osv osv... jeg har aldri manglet menn som henger etter meg på byen, på trening o.l., men jeg gjengjeldte aldri fascinasjonen deres... kjæresten min er også såkalt "vellykket" både i forhold til jobb, økonomi, utseende, kropp, og har heller ikke manglet tilbud... så det er ikke nødvendigvis et opplegg for dem som ikke klarer å finne seg partner på annen måte, blir litt trist når man tenker sånn...

på nett får du for det første vite hvor godt eller dårlig en passer sammen med tanke på verdier og meninger, og hvis en har en god match i utgangspunktet, og i tillegg god kjemi når man chatter så kan en ta det steg for steg og bruke god tid på å bli kjent... det har fungert utrolig godt for meg, og jeg håper det fungerer for HI også...

lykke til i jakten;)

Skrevet

Et EKTE mannfolk driver ikke med nettdating. Det er for kvinnfolk og jålete menn.

Skrevet

Takk for det.

Her treffer en jo menn fra hele landet . Vil heller svømme i havet på jakt enn i en liten fiskebolle.

Skrevet

Vellykkese folk trenger ikke slike nettsteder*punktum*

Skrevet

For noe tull!

Hvor finner du en EKTE mann da? På byen kanskje?

Skrevet

Nå er det vel heller de som faktisk vanker litt for mye på byen som ligger på slike steder. Svogeren min fx. Vellykket økonomi, far, sexy og verdens største byløve!

Skrevet

Tenk så morsomt om han var eksen til ei her inne;-)

Skrevet

Jeg traff en EKTE mann på byen. Han er nå min samboer, forlovede og far til vår lille sønn og den lille som vokser i mage min:-) Var kjærlighet ved første blikk;)

Skrevet

Ja, for de du treffer på byen er jo alle jomfruer og overhodet ikke interessert i å ha sex med deg sant.

Skrevet

Ja, da er vel du en av de heldige du da. Det er faktisk godt å kunne snakke med dem først før de leter etter utringningen din eller venter på at du skal snu deg så de kan ta ett godt tak i rumpen din. For det er jo deres fulle rett. Tror de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...