Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Setter dere barnet deres på ca 1 år i lekegrind så dere får satt på vaskemaskin, ryddet litt osv? Eller gjør dere ikke noe sånt på dagtid når dere er alene med barnet?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Mitt barn satt ofte i lekegrind. Hun ønsket det selv, og ofte når hun var grinete, roet hun seg bare ned oppi der. Men jeg ville nok ryddet litt på dagtid uansett, med mindre barnet ikke likte seg i grinda. Det er ikke snakk om mange timer, så lekegrinda kan være grei å ha.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 å joda,der blir han plassert vis jeg må måke bilen frem,sette på vaskemaskin eller tørk,ta en rask dusj steke mat som spruter osv.. han elsker heldigvis lekegrinden så da kommer jeg til og bruke den litt til. Selvsagt hadde vi hatt alt tilgjengelig på 1 etasje hadde jeg nok ikke hatt den lengere..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Har aldri hatt lekegrind, syns ikke noe om det. Skjønner at folk som har hund bruker det, men jeg har tatt med ungen ned når jeg setter på vask, åpner en kjøkkenskuff med spennende ting og sånn. Da vet jeg hvor ett-åringen er og kan rydde og ordne med ett halvt øye på han hele tiden
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Lekegrinda er gull verdt å ha :-) Barna liker ofte å være oppi der sammen med masse leker, og den er veldig grei å ha når jeg skal få gjort noe, f.eks ut å henge opp vask, måke snø, dusje osv. I fjor sommer malte vi huset. Jentungen var da litt over året. Vi tok med lekegrinda ut og satte henne oppi den mens vi malte. Vi er lekegrinda evig takknemmlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå