solei Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Fant noen til 800 dk. Men hvor mye må jeg betale til sammen med porto og toll. Svarer det seg å kjøpe utenlands?
CB-BabyBoy Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Det blitt litt vanskelig å gi noe akkurat svar siden jeg ikke vet porto, men du må regne 25% av hva varen og porto blir tilsammen. F eks om det blir 850 dkk tilsammen, så er det 25% av det. Det legger du til og så kommer det et gebyr fra Posten på ca 100 kr i tillegg. Går det over 1000 NOK, så økes gebyret fordi da er det ikke lengre forenklet tollbehandling. Du kan sjekke valutakursen som toll/posten bruker her; http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO Mulig butikken trekker fra dansk mva, men best å høre først.
solei Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Ok,virker som prisen blir nærmere den norske. Svarer seg ikke mye da.
CB-BabyBoy Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Har sett de til rundt 1500 kr på lille vinkel sko tror jeg - www.lillevinkelsko.no De ser veldig gode ut, mange som bruker de med de fleecesokkene man får kjøpt til nå.
solei Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Ja,de ligger vel på 1500 kr. Men har noen fra økonomisko, tøffe og blir jo aldri hull i de. Men tenkte å kjøpe hunter neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå