Gå til innhold

noen som kan hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kunne trengt innerdyne til en voksipose, i den tykke! noen som har det som de vil selge til en billig peng?? jeg syr trekk selv men nå etter å ha klipt opp en dyne for mye her så var det stopp på å få ta flere dyner... hehe.. ei venninne av meg skal ha en liten en snart også har jeg så lyst til å sy en pose til henne( hun har ikke så god råd så da vil jeg hjelpe henne, pappan til babyn vil ikke ha no med de å gjøre så vi må trekke i de trådene vi kan) men har ikke tid nå til å sy innerdyne selv(og fått forbud om å "stjele" flere dyner så jeg trenger litt hjelp til å hjelpe:)

 

 

 

 

lurer også på om noen har vinter og vår tøy til ei tuppe som blir 1 år i april.enten gi bort eller selges billig bruker str 86/92.

samt om noen har knapper, reste garn og restestoff, alt av interesse!

 

 

jeg har noe jeg vil selge billig selv, en stellebagubetydelig brukt, marineblå....en cam lekegrind, brukt ett par ganger som nytt, stellebord(gammelt,) manuell brystpumpe( jeg lånte en som gikk på strøm men den funket dårlig på meg men den manuelle var helt super, her har jeg også fryseposer til mm) en sprinkelseng som er begynt å male hvit men ikke fullført.. den selges for 200kr mot avhenting...

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte det... hehe.. ta kontakt for pris på de andre tingene jeg selger!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...