rucin Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 jeg kunne trengt innerdyne til en voksipose, i den tykke! noen som har det som de vil selge til en billig peng?? jeg syr trekk selv men nå etter å ha klipt opp en dyne for mye her så var det stopp på å få ta flere dyner... hehe.. ei venninne av meg skal ha en liten en snart også har jeg så lyst til å sy en pose til henne( hun har ikke så god råd så da vil jeg hjelpe henne, pappan til babyn vil ikke ha no med de å gjøre så vi må trekke i de trådene vi kan) men har ikke tid nå til å sy innerdyne selv(og fått forbud om å "stjele" flere dyner så jeg trenger litt hjelp til å hjelpe:) lurer også på om noen har vinter og vår tøy til ei tuppe som blir 1 år i april.enten gi bort eller selges billig bruker str 86/92. samt om noen har knapper, reste garn og restestoff, alt av interesse! jeg har noe jeg vil selge billig selv, en stellebagubetydelig brukt, marineblå....en cam lekegrind, brukt ett par ganger som nytt, stellebord(gammelt,) manuell brystpumpe( jeg lånte en som gikk på strøm men den funket dårlig på meg men den manuelle var helt super, her har jeg også fryseposer til mm) en sprinkelseng som er begynt å male hvit men ikke fullført.. den selges for 200kr mot avhenting...
rucin Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2009 glemte det... hehe.. ta kontakt for pris på de andre tingene jeg selger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå