Gå til innhold

Vi skal flytte om 1 mnd, noen med samme erfaring...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er skikkelig tutte-gutt, og når vi skal flytte om 1 mnd tenkte vi at vi skulle slutte med tutt også. Vi har begynt å fortelle han at når vi flytter skal tutten ligge igjen i gamle huset, bla bla. Han er helt enig...

Men hvordan vil dette gå? Jeg ser for meg at han kanskje synes det er litt skummelt med nytt hus, nytt rom og alt som følger med, og at tutten kanskje burde være med.

Mannen min er fast bestemt på at tutten ikke blir med...

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI flyttet da gutten vår var litt over to år. Jeg orket ikke å tenke på smokkeslutt da, tenkte det ble veldig mye nytt for ham i den tia. Ny bhg, ny leilighet, flytte fra besteforeldre osv osv, så da synes jeg det ble i drøyeste laget og ta fra ham smokken også.

Men det er bare min mening. Vi stresset ikke med smokkeslutten, vi bare begrenset den til nattestid. Det gikk helt utmerket det. .-)

Han sluttet med smokk da han var noe over tre år.

Skrevet

Jeg har samme tanker som deg, men nå skal vi ikke flytte så langt, så det er samme barnehage og det blir faktisk nærmere mormor og morfar.

Men han er 3,5 år nå og det er på høy tid at den tutten forsvinner!

Skrevet

Da syns jwg dere skal forsøke og se, det går som regel ganske bra - tror vi foreldre gruer oss mest på deres vegne. :-)

Lykke til med flytting og smokkeslutt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...