Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ta en ny tatovering men har ikke tatt i Oslo før, noen som har gjort det og kan anbefale

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok mine tattooer på House of Pain...ligger i storgata. Kommer litt ann på hva du skal ha da, de har forskjellige der som er spesialister innenfor forskjellige temaer...

Er superfornøyd hvertfall =)

Skrevet

Jeg var hos en som var spesialist på skrift, så han tok det freehand. Skrev rett på armen med kulepenn og tatoverte oppå. Ligger bilder i albumet her på dib =)

Skrevet

Så utrolig fine de var, er akkurta der jeg har lyst på også:)

Skrevet

takk, litt røde og hovne på bildet siden jeg akkurat hadde tatt dem, men jeg er kjempefornøyd. han som tok de var fra argentina om jeg ikke husker helt feil, bare å spørre etter en latino som er flink på skrift =)

http://www.houseofpain-tattoo.com/norway/

betalte 2000,- for begge, så synes ikke det var så ille heller.

Skrevet

Nei det var ikke så dyrt nei:) Så du mener stedet var bra, har hørt så mye rart om dem skjønner du. Hmmm men man skla vel ikke tro på alt man hører kansje da:)

Skrevet

Forresten gjorde det vondt å ta der?

Skrevet

nei, jeg syntes ikke det gjorde noe vondt. føltes litt som en epilator som nappa ut ett og ett hår =)

siden det er skrift blir det litt sånn at når man begynner å få litt vondt, så er han allerede på neste bokstav, så jeg syntes det gikk helt fint. kommer til å ta flere etterhvert liksom ;)

samboern skal også dit for å ta sin neste..så vi er kjempefornøyde med han som tok mine =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...