Gå til innhold

Mindre ønske om barn, plutselig... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket meg barn, så inderlig, i lang lang tid..

Grått meg i søvn når jeg ikke ble gravid, vært misunnelig på mine gravide venninner..

Og nå, etter dobbel pergo kur, er det ikke så farlig lenger??

Jeg vet ikke helt om jeg vil ha barn lenger?

Eller, jeg vil jo det!! Men det er ikke så intenst lenger, ikke noe å ta på vei for..

Jeg skjønner det bare ikke!!

Er det noen andre som har hatt det sånn? Eller har det bare klikka helt for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kanskje tatt litt avstand fra følelsene dine. Skummelt dette, å vente på om det virker denne gangen. Men se det på denne måten; er det ikke så nøye lenger, stresser du mindre, og da blir du kanskje gravid lettere :)

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Håper det bare er en "dårlig" periode..

Ellers har det vært et bortkastet 1,5 år..

Er jo litt greit at det ikke er altoppslukende, men likevel..

Skrevet

Vel etter å ha prøvd med hjelp flere ganger, hormonsprøyter, inseminasjon, undersøkelser opp og ned i og i mente, plutselig møtte jeg veggen fullstendig.

Orket ikke tanken mer på behandling eller barn.

Av og til tenker jeg jo, det hadde vært kjekt, men egentlig er saken klar, vi skal ikke ha barn.

Så det er ikke verdens undergang hvis man ikke får barn, kanskje du trenger en pause fra prøvingen, kanskje du har rett og slett mistet lysten på alt styret, eller at ønsket om barn forandrer seg.

Man utvikler seg...

Skrevet

Vi slet veldig med å få barn og jeg kjenner godt igjen følelsen din. Spesielt hormonkurene i forbindelse med egguthenting slet veldig på meg. At jeg har sprøyteskrekk gjorde det jo ikke noe lettere... Hadde bare lyst til å gi opp. Man kommer inn i en vond sirkel hvor alt dreier seg om å bli gravid. Alt blir bare stress og nedturene er store. Ingen oppturer før man er gravid. Det er slitsomt.

Bestemte oss for å ta pause fra forsøkene og prøvde i stedet akupunktur hos ei dame som mange hadde hatt hell med. Og vips, etter 3 mnd var jeg gravid :-) Kanskje fordi jeg slappet litt mer av og fordi dama hadde "skremmende" evner til å se og kjenne ting på kroppen min.

Anbefaler deg å ta en pause fra alt hvis du føler seg sliten.

Lykke til :-)

Skrevet

På tide at du roret deg ned ltt. Du hadde jo helt psykopatiske tendenser! Bloggen din er jo helt syk!

Skrevet

Takk takk.. Da har du hvertfall sett på den..

Skrevet

Følelser forandrer seg, man vokser med erfaringer..

Eller så er det kroppens måte å roe ned på, kanskje du allerede er gravid?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...