Gå til innhold

hemoride?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg fått hemoride?

jeg bare kunne kjenne en liten klump rett utenfor åpningen liksom, og når jeg presset på den kunne jeg nesten presse den inn igjen. nå kjenner jeg litt smerte av å sitte og klemme igjen, men har ikke blødd eller hatt noen smerter, er det alikevel en hemoride?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn startet det med meg å, og det ble bare værre... og værre... Skjønner ikke hva jeg gjør feil, drikker masse vann og spiser rett, men det blir jo aldri bra :(

Skrevet

åneinånei...ikke bra!!

jeg får vel komme meg rett på apoteket eller helsekosten å kjøpe noe som kanskje kan ta det da!!?!?!

har lest meg til et par salver nå: helsekosten: pericumsalve eller propolos salve /tabl. noen som har erfaring med disse??

eller så er det jo de de har på apoteket, men noen av disse hjelper ikke før etter fødsel :S

HI

Skrevet

er ikke alltid det fungerer i det lange løp. operasjon tar det. men er det så plagsomt?

Skrevet

1 mdn før fødsel begynnte jeg å få en hemorid, ikke særlig vondt. MEN etter fødsel, fyyyy hva vondt. Hadde den i 3-4 uker etter fødselen. Klarte ikke å sitte, drite eller noe. Fytti hva vondt det var!

Mitt tips: Vask dere selv med GRØNNSÅPE. Lag grønnsåpe-vann og sitt i det en stund kver dag.

Så skal dere se at Mr-Hemorid forsvinner fort.

Det gjorde han til meg ;)

Skrevet

jeg tar en skje med betulac (eller noe i den gata) hver dag. Det hjelper en stund, så er det på'n igjen med masse vondt. kjenner at de sprekker opp og blør masse.Og da smører jeg med scheriproct(?) til det er bra igjen. Blir liksom ikke helt bra... Plagsomt og ekkelt, og noe jeg IKKE snakker med om til samboeren min. Gjør dere?

Skrevet

oi er det sant? hvor mye grønnsåpe brukte du i vannet da?

Skrevet

nei, det er jo ikke vondt nå, men føler det er best å få den vekk før fødsel og før den gjør vondt!?

ikke så kjekt å ha de plagene etter fødsel nei, har nok med amming og den lilla da!!

Skrevet

Jeg sa det til `alle` jeg.. mamma, pappa, venninene min.. :P hadde mange en god latter av den hemoriden. Gjorde meg ingenting å si det, var ikke flau over det. Er jo faktisk ganske så normalt.

Skrevet

Det var faktisk pappa som sa at jeg måtte bruke grønnsåpe :P Så jeg brukte badebaljen til sønnen min ;) Pappa sa at jeg bare skulle ta en spiseskje, men jeg brukte noe mer enn bare det, ja :P Bare tømte oppi jeg, desto mer - desto bedre, tenkte jeg ;) Funket også da. Bare tømte noe grønnsåpe i vannet jeg, vet ikke hvor mye. Men jeg brukte vell et par flasker på en uke, ja :P

Skrevet

da er det to flasker grønnsåpe på handlelista mi! :) ALT må prøves ut..... Takk for tips :)

Skrevet

Bare hyggelig, håper det hjelper til deg også :)

Så skal jeg krysse fingrene for deg om at Mr.Hemorid forsvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...