Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Timian?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte det vel første gang på Idol eller noe, og så det igjen på skravlesiden her nå! Er det egentlig ett fint navn???

Jeg synes ikke det. Det er jo en krydderurt jo!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er søtt til en liten gutt, men kan nesten ikke se for meg en voksen mann som heter det.

Skrevet

Liker det ikke... Tenk så flaut å pressentere seg for fremmede da. Hehe... morsomt hvis han blir kokk....

Skrevet

Ene katten vår het det når jeg var liten.. need I say more?

Skrevet

Jeg syns Kardemomme er mye penere og det passer jo til både gutt og jente ;oP *ler*

Skrevet

Jeg syns det er utrolig fint.

Skrevet

Timian er noe jeg finner i krydderhyllen min.

Skrevet

Det blir i allefall for søtt for et voksent mannfolk. Det blir litt nutte-plutte når han er liten, men større...Uh.

Skrevet

Det høres altfor søtt og barnslig ut.

Skrevet

Like vellykka som Oregano eller Basilikum... Fjollenavn!

Skrevet

Hvis jeg får tvillinger skal de hete Salt og Pepper...

Skrevet

Det er bare et ord for det; latterlig

Skrevet

Synes det er fint, men første bildet som kommer opp når jeg hører navnet er krydderskuffen på kjøkkenet, hehe :-)

Skrevet

Synes det er litt fint jeg. :) Litt.... men ville nok ikke kalt min sønn for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...