Gå til innhold

Ser deres menn på Frustrerte fruer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ser ikke på det hver gang, men han synes det er morsomt. Veldig smart laget :)

Skrevet

noenganger, er ikke et "must" for han som det er for meg! :)

Skrevet

Det hender han titter litt :) Virker som han synes det er morsomt.

Skrevet

Nei, han blir sur bare han ser at det er på..

Skrevet

ja!! hehe... tror han ser litt frem til det også..

noe av de få programmene vi ser sammen sånn fast iallefall!

Skrevet

Nei, akkurat det ser han ikke på. Men liker Unge Mødre- er noen ganger han som husker at det kommer, og jeg som har glemt det....

Skrevet

Ikke aktivt.

Han sitter som regel og leser bok når det går, men han ler når det skjer noe morsomt, så han følger nok med litt likevel...

Skrevet

Det var det jeg tenkte meg (HI). Mannen trodde det var sånn "jenteprogram" - jeg har overbevist han og nå har han sett noen episoder. Han liker det godt og nå er det han som minner meg på at det begynner. Tror det er like mye for gutter som for jenter jeg da.

Skrevet

Her viker frustrerte fruer for csi på tirsdager, men vi ser det sammen på lørdager istedet. Og han liker det:) Han kommer med teorier om han Dave (mannen til Edie Britt) og tenker og funderer. Litt vittig. Og egentlig veldig ulikt han:)

Skrevet

samme her, her er det CSI i HD som gjelder på tirsdager. men det hender vi ser det på lørdager, og han synes faktisk det er morsomt, og ser på det frivillig :) ganske ulikt han også, han ser sjelden på sånne berteserier ;)

Skrevet

Av og til. Han vil liksom ikke se slike "jenteprogram", men han er forbausende oppdatert på de likevel! ;)

Skrevet

Han pleier å se det sammen med meg ja. Ikke alltid han gidder, men stort sett:D

Han ser Grey's anatomy og private practice med meg og:D

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, han elsker det. Jeg, derimot, synes det er ganske tragiske og kjedelig. Men jeg ser det for han skyld hehe.

Skrevet

he he, her må jeg ta det opp til han ettersom han er på jobb den tiden det går :)

Skrevet

nei, aldeles ikke! han gikk fordi tvn en gang å så cooper fra twin p, og ble litt facinert akkurat da, men ellers mobbes jeg av min lidenskap for frustrerte fruer! ;)

det eneste vi ser sammen, er nytt på nytt og jon stewart! ellers ser han aldri på tv.

Skrevet

Nei.

Men så ser ikke jeg på det heller. Det meste han ser på er fordi jeg vil se det, he he.

Skrevet

Nei, vettu hva.

Skrevet

jepp, det hender :-) Vi ser i grunn stort sett det samme, alt fra Greys når det går til Dødlig fangst på Discovery :-D

Skrevet

Nei..han rømmer stua hver tirsdag, sier han ikke orker å se på suppeoperaene mine hele kvelden..(da damene dro, unge mødre og frustrererte fruer)..:) Eneste han liker på tv er fotball og komiserier, og filmer da..

Lite krangling om fjernkontrollen her:)

Skrevet

Her ligger vi begge i sofaen når frustrerte fruer begynner. Han syns det er like bra som meg.

Da damene dro får jeg se selv:D

Skrevet

Nei

Men så ser jeg ikke på den serien jeg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...