Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Har murringer i magen og korsryggen, kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk. Jeg tør faktisk ikke teste...så jeg kommer iallefall til å vente til i morgen. Mensen kommer jo hvis den kommer. På fredag skal jeg i utgangspunktet drikke litt vin med ei venninne, så jeg må uansett teste på fredag hvis mensen ikke kommer innen den tid... Hvordan går det med dere andre uke-8-jenter?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg testet i dag med cb digital og der kom det opp GRAVIIIID før det var gått 1 minutt :-) IKM i dag :-) Lykke til!!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Ååå, GRATULERER!! :) Hvor lenge har dere prøvd? Symptomer?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Hadde en SA i august, så måtte 6 pp til etter det. Funket med Solvipect denne gangen :-) Symptomer jeg har er: Økt utflod, det er vel der jeg har merket det mest Stikkinger i brystene men ikke så vondt egentlig Stikkinger i nedre del av magen Murringer i korsryggen Fryser og er varm om hverandre TRØTT på ettermiddagene - men det er jo normalt hehe
atsjo Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Spennende da!!Håper det klaffer for oss begge:) Jeg hadde ikm igår. Tok en test idag men den var negativ. Tar tempen og den stiger så det er jo positivt. Men klarer liksom ikke å tenke positivt. Tenker bare at den ble jo negativ idag og idag er liksom dagen så da er det over. Har du barn fra før?
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2009 Usj, det er alltid kjedelig med negative tester, det er derfor jeg strekker det lengst mulig nå. Springer på do hver time for jeg føler mensen har kommet, men ingenting... Håper du får positiv test i dag eller i morgen :) Prøvd lenge? Vi er i 2pp og har en gutt på 3,5 år, så det er på høy tid med søsken snart :)
atsjo Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Har litt problem med å få mensen jeg. Var sånn før knøttet vårt på 1,5 også kom til verden. Så derfor begynte jeg å tempe og gå til akupunktur. Ser ut til at jeg endelig har hatt el så dette er kjempe spennende. Har ikke brukt prevensjon siden slutten av okt i fjor, men har jo ikke hatt el så teknisk sett er vel dette vår første skikkelige pp?. Men er så lenge siden jeg har hatt mensen så ser ikke for meg at jeg får det eller at jeg er gravid;) Hvor lenge klarer du å holde deg fra å teste da?=) tror ikke jeg gidder imorgen siden den var blendahvit idag. Det er vel ikke vits?
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har skikkelig tro på akupunktur! Har ikke prøvd det i forbindelse med å bli gravid, men det har hjulpet meg på mange andre måter. Hvis det tar lang tid før vi får det til nå kommer jeg nok til å prøve det Tja, du hører jo om dem som tester positivt langt over ikm, så jeg hadde nok testa om noen dager iallefall. Jeg må teste på fredag, har egentlig planer om å drikke vin med ei vennine... Jeg sa ja i forige uke uten å tenke meg om, men det kan nå hende mensen dukker opp i kveld eller i morgen.
Jente-86_gravid=) Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde IKM i går, testa da men var ikke gravid, har heller ikke fått mensen enda... Skal kjøpe meg nye tester i morgen tenkte jeg, å teste på fredag hvis jeg ikke har fått mensen til da. Jeg bruker nesten aldri å gå over tiden, så forventningene er skyhøye! Er like kjedelig hver gang en blir skuffa når en har klart å lage seg så store forventninger, men noe annet er umulig. Prøver så godt jeg kan å være mer eller mindre "likegyldig" frem til testen er posetiv, men herregud så vanskelig Så håper det lykkes for begge så blir det en kjekk høst på oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå