Gå til innhold

Yes!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, da var jeg visst gravid igjen jeg :-)

Er ikke mer enn 4+0 i dag, men tok en cb digital og der kom det opp Gravid før det var gått 1 minutt :-)

Så nå får jeg bare håpe at dette frøet her klorer seg fast frem til termin 30 oktober ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JOOHOOOOO - gratulerer så masse fra oss :D Så utrolig gøy. Håper virkelig du får et knirkefritt svangerskap. Krysser alle fingre og tær for det. Unner ingen slik jeg har hatt det :(

Ellers var jeg på ultralyd i går. Morkaka har flyttet såpass på seg at den ikke er over åpningen :D. Helt herlig å hilse på nurket igjen. Nurket er nå med hodet ned og JA det har jeg merket ja... Ellers er formen den samme og premien er stor om under to måneder - johoo.

Skikkelig stor jubelklem fra meg

Skrevet

JUHU! Må jo gratulerer deg her også, har jo sett det sort på hvitt tidligere i dag. Veldig glad, nå krysser vi fingre og tær for at svangerskaper går som en drøm, så satser vi på at vi kommer snart etter,

Stor klem

Skrevet

Gratulerer igjen, vi får håpe den sitter skikkelig bra denne gangen og at alt går som en drøm. Lykke til :-)

Skrevet

Å! Så moro! Gratulerer så mye! Tenkte faktisk på det da jeg så FB statusen din i dag...hehe

(Hadde tippet deg som neste mamma ut også..)

Håper alt står bra til og at du får et fint svangerskap fremover. Moro med oktober-baby og å ha en stor og flink storesøster til å hjelpe til!

Lykke til!

Gratulasjonsklemmer oversendes!

Skrevet

Hei på deg lille frø, hehe :)

Gratulerer så mye, dette var kjempehyggelige nyheter! Lykke til, håper du får et flott svangerskap og får kost deg masse med magen:)

Skrevet

Tusen takk for hilsninger jenter :-)

Hadde egentlig tenkt å holde det litt hemmelig denne gangen, men det klarer jeg jo rett og slett ikke hehe

Er mer optimistisk enn forrige gang iallefall, da ble jo ikke testene særlig sterkere, men i dag så jeg helt klar forskjell fra testen i går, så håper dette går bra denne gangen :-)

Skal til legen på mandag så kommer til å høre med henne om jeg kanskje kan få en henvisning til tidlig ul om et par uker, bare for å roe nervene mine litt :-)

Skrevet

Hei,.

Gratulerer så masse. Det var utrolig gøy. Skal krysse fingre for at det sitter denne gangen og bare moro at du vil dele det med oss.

Sist gang da jeg mistet fikk jeg ultralyd hos gynekolog i uke 7. Så hvis legen ikke vil henvise deg til tidlig UL så ta en privat. Det koster jo litt, men er absolutt verdt det om du vil føle deg tryggere. Jeg hadde en i uke 7 og en i uke 11 sist.

Lykke til og så moro med en til da.

Skrevet

Skjønner godt at du vil roe nervene litt, spesielt etter hva som skjedde sist. Men ser du forskjell på hvor sterke strekene er fra den gangen og nå? Det er jo i så fall et veldig godt tegn!

Hvor mye klarer du å konse om andre ting om dagen? Hehe regner med at man blir helt sånn i 7. himmel og bekymra og litt alt på en gang. Håper dere har det bra, alle tre og lille frø :-)

Skrevet

hehe ja, ikke så lett å konse om andre ting om dagen nei. Klarer liksom ikke glede meg 100% heller etter hva som skjedde sist. Så kommer nesten til å kreve en ekstra ul for å bare se om det ser ok ut eller ikke.

Ser tydelig forskjell på testene fra forrige gang, da var de svake hele tiden, nå ser jeg at de blir litt sterkere for hver dag som går. Og det hjelper jo litt på nervene :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den voksende mage. Håper inderlig det skal gå bra for dere denne gangen!

Kos deg med magen!

Skrevet

Å, gratulerer så mye!! Så koselig! Håper alt går bra - og stå på kravene i forhold til ul og oppfølging! Så moro dette blir da!

Skrevet

Gratulerer! Så flott! Og som de andre sagt ovenfor, stå på kraven og gå til lege/jordmor/ul så ofte som trengs for at du skal føle deg så trygg som mulig på at alt er som det skal!

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Her skjer det ting når det går en stund mellom hver gang jeg kikker innom ser jeg :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...