Heidi <3 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 noen av dere som skal til jodmor idag? ved sunnland helsestasjon. sånn felles førstegangs møte med andre gravide med termin omtrent på samme tid..
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Er det for alle eller bare de som tilhører sunnland helsestasjon?
Heidi <3 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 okei, ja jeg gleder meg også til at se.. bli spendende.. og sikkert koselig ja.. =) bare for de som høre til ja.. og man må ha meldt seg på..
Stine? Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det er koselig å bli kjent med andre i samme situasjon:) Vet du hvilken jordmor du får`?
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jeg skal til midtbyen, siden det er der jeg tilhører nå, men kommer til å flytte til Fossegrenda (Nordslettvegen) før babyen kommer, så nå ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen i mitt nye nabolag som får baby omtrent samtidig som meg?
Heidi <3 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2009 til: skal bli mamma.. ja det var kjempe koselig å få litt info og høre med de andre hvordan de hadde det=) min jordmor heter monica wold gustafson.. hun virket veldig koselig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå