xLilleTrillex Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Heisann. Jeg satt med skikkeli intense mensen aktige smerter igår og veldig vondt i korsryggen. Men smerten hadde bare små mellom rom og det gjorde litt vondt i pausene. Er i Uke 38, Har 12 Dager igjen til Termin. Jeg lurer på om dette er "FalskeRier" jeg fikk og om det vil komme igjen. Lurer oxo på om dette er ett tegn på at Han Snart kommer. Noen Andre som har oppleved dette? Tusen Takk
nybebis Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det kan være falske rier. jeg hadde masse sånne små vonter i de siste uken før fødselen. og kynnere ;o)
xLilleTrillex Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Ja men det var lenge, Jeg tror det holdt på i 3 timer .. Kan det være no galt? Er førstgangsfødene så Vet ikke så mye, Så må derfor spør masse =P Tusen Takk ^^ Alt hjelper så sykt mye
flypapir Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Høres ut som modningsrier synes jeg og det er helt normalt... Har hatt en del av dem før jeg fikk begge mine. Før jeg fikk førstemann hadde jeg modningsrier i 1,5 døgn før det gikk over og ble "ordentlige" rier som førte til åpning og tilslutt fødsel.. Lykke til!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Kan nok være starten på noe det der! Ønsker deg lykke til:) Tenk, nå får du snart møte lille prinsen din! Kan selvfølgelig ta tid enda. Kan være falske rier, men kan også være starten på åpningsriene. Starten av åpningen kan jo gjerne ta nokså lang tid når du er førstegangsfødende da. To uker til og fra termin er jo også helt normalt for fødsel. Kommer det igjen kan du jo kontakte føden og høre om de ønsker deg inn på kontroll, eller i hvert fall få noen råd. Lykke til igjen:)
xLilleTrillex Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2009 Håper Virkeli Det er mondingrier Da blir jeg noe så Utrolig gla Tusen Takk Folkens. Det har hjulpet meg Masse. Oi, nå blei jeg litt nervøs oxo gitt Nok engang tusen takk ^^
Banshee Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Jeg tror det er kynnere/modningsrier du har begynt å kjenne. Jeg hadde voldsomt med kynnere i første svangerskapet, hos meg begynte det å bli mye kynnere ca 1,5-2 mnder før barnet kom.
xLilleTrillex Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 hmm. Ja for jeg har hatt masse kynnere men di forsvinner nå jeg reiser meg å går eller bare står opp men igår kjente jeg det når jeg gikk,satt osv. Det var utrolig vondt. er så utrolig nysgeri på dette asså =P Tusen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå