Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Leser en del innlegg der folk er grisefrekke. Uhøflige og noen ganger regelrett stygge med andre. Dere vet nok selv om dere gjør det eller ikke. Det jeg lurer på er om du er like frekk in real life som du er på nett. Sier du "så stygg du er" når du ikke liker en frisyre når en kollega har klippet seg? Sier du "brenn i helvete" hvis moren din er uenig med deg? Sier du "er du helt forbanna idiot???" når en venninne har latt sitt 11 mnd gamle barn få smake på kake i en barnebursdag? Personlig så er jeg en direkte person og prøver å etterleve "meg selv" både i hverdagen og på nett. Men jeg prøver å ikke være uhøflig og unngår uttalelser som tråkker folk ned. I teorien så prøver jeg å bruke ord og vendinger som jeg kunne brukt hvis jeg snakket med mennesket selv. Hvorfor har du så mye eder og galle som skal ut? Klarer du ikke å få ut følelsene dine i det daglige livet ditt?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har møtt en del folk som faktisk er slik... Selv er jeg ikke frekk verken i virkeligheten eller her. Jeg greier ikke å respektere folk som snakker dritt til andre.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Ikke frekk verken her eller i virkeligheten, og må si jeg har stilt meg de samme spørsmålene du har flere ganger angående forumet her inne. Kommet frem til konklusjonen at hvis folk hadde oppført seg slik blant folk hadde vi sloss mye mer:o) Syns de som tillater seg å skrive slike innlegg kun er patetiske og innbyr overhodet ikke til respekt. Skulle likt å se de som tør å være helt like mot alle andre som her inne. Neppe, det tror jeg ikke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå