Renate :-) Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 hehe et lite hint, vil du ha fisk kjøtt ??
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Vi skal ha wok i dag
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Vi lagde lasagne i går, så vi spiser det i dag også. En med masse grønnsaker, karbonadedeig, røde linser, tomatsaus og nam. Har veldig lyst på wok med kyling og brokkoli i dag da. og chow mein. det er godt.
Renate :-) Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Fiskegrateng med råkost og potet Fiskekaker med brun saus, potet, makaroni og gulrot Stekt fisk med potetmos og grønsaker Hamburger med salat og pf Pastasalat med kylling eller skinke Kjøttkaker med potet, gulrot, brun saus og ertestuing Pannekaker med blåbær og bacon Kjøttsuppe Lapskaus Gryterett med ris og salat Kyllingfilet med ris og salat Hjemmelaget pizza Lasagne med brød og salat Tomatsuppe med egg og brød
*Anonymus Maximalus* Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker i dag:D
Maribella Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 I dag blir det røkt fisk med gulrotstuing og potet, eller finnebiffgryte med potet, pannekaker med bacon og blåbær eller hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttpølse. Har ikke helt bestemt meg enda, men det er disse alternativene jeg kan lage av det jeg har hjemme:)
Bie&babylove:-) Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 idag skal vi ha ovnsbakt laksefilet med MASSE siton og purre. Til dette skal jeg lage en nydelig couscous salat med masse gode grønnsaker også skal vi ha hjemmelaget tatziki til.... NAM!!! Gleder meg...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 I dag blir det hjemmelagde fiskepinner av sei , steker potetbåter og en kjempegod tomatsalat til . Nam ,gleder meg :=)
Espoir Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 De siste dagene har vi hatt: Hjortepasta (vanlig, bare at kjøttet er av hjort) Kinamat take-away Ovsstekt ørret med agurksalat, salat potet og broccoli og saus Kylling og ris og grønnsaker Hjemmelaget potet- og purreløksuppe med pølsebiter (MAN!! anbefales!) Fiskeform av lyr, purreløk, gulrot, paprika, hvit saus og ost Kyllinglasagne
frk Nilsen Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Har lagt ut noen middagstips med oppskrifter på bloggen min: http://lillevakreanna.com Det kommer flere, må bare huske å ta bilder av maten....
Misti Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2009 tusen takk for tips=) glimrende..
serin@ Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 I dag skal vi ha hjemmelagde fiskekaker..nam nam..lagde fiskekaker av 3,5 kilo i helgen Med råkost og poteter til!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 I går hadde vi potetmos, kjøttdeig, fløtesaus og grønnsaker. I dag ska vi ha lapskaus. I morgen skal vi ha kjøttkaker tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå