solei Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Synes ikke head`n shoulders er noe bra. Har vel en blanding av tørr hodebunn og litt flass. Noen gode vanlige shampoer?
Dotten Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Har dessverre ikke noe navn på et bestemt produkt, men vil tro at om du vil ha "en god en" så bør du kjøpe hos en frisør som kan anbefale deg en som virker.....! Ev. apotek. De du kjøper på Rema og Rimi er nok ikke fullt så gode...... selv om "billigshampo" og de dyrere stort sett inneholder det samme Bare etiketten som koster Men en frisør bør jo kunne litt om tørr hodebunn/flass, så kan sikkert hjelpe deg bedre enn meg..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 kjøpte seba med på apotek-kjempebra for meg:-)
solei Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Ok .Tusen takk. Men kan jeg bruke vanlig balsam i tillegg til flass shampo?
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Kerastase sin er den eneste som funker for min hodebunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå