Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om hemmelig karnevalsfeiring på skolen på Fredag.....Å jeg aner ikke hva jeg skal finne på til di.Har ikke lyst å kjøpe dyrt,kun for den ene gangen...Har dere forslag om hva jeg kan finne på som jeg kanskje har her hjemme?? Har jo noen parykker og hatter,men resten er for smått gitt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har parykkene noen farge som gjør at de kan kle seg i samme farge hele veien? Longs, genser, parykk i blått for eksempel. For da kan de jo kle seg ut som en farge:-)

Har ikke fantasien helt på topp akkurat nå kjenner jeg, er nok kulda som gjør det:-)

Parykk, sminke, kjoler kan jo utgjøre jåledamer, eller tanta til Beate.

Belter, skjerf/sjal, høyhælte sko, plastikksmykker, vesker etc.. kan utgjøre litt av noen personligheter:-) Og jenter elsker jo som kjent å kle seg ut som jåledamer:-)

Skrevet

vikingkvinner er lett å få til - ta et laken/teppe el.l som kan ofres, og klipp det slik at det er ca 50 cm bredt og 2,5 m langt. Brett i to, klipp hull til hodet og tre det over. Bindes sammen med et bredt lærbelte i livet. Har du noen artige bånd el.l, kan det sys på(eller limes på, alt etter tid til rådighet...) Lag fletter hvis de har langt hår, pannebånd, kjeder/smykker og artig "vikingtilbehør" etter hva du har i skuffer og skap. Vikinghjelm i plast får man kanskje i en del leketøysbutikker også?

Skrevet

Kom på noe som er kult til vikingekvinnene:-) Ta en vaskeball i plast og skjær i to. Ta hyssing og tvinn firedobbelt og lim fast på ballen i slangesirkel. Tre aluminiumsfolie utenpå. Ta en sort tusj og tegn langs konturen av tauet. Og vips har du digre smykker til å ha foran på kjolen, eller sy dem fast på skuldrene som skjold.

Gjorde det på en vikingefest vi hadde for mange år siden og vi var kjempefine alle sammen.

Har dere noen gamle striesekker liggende? I såfall så kan dere lage kjoler av dem. Evt også rive dem opp og tre utenpå skoene og tvinne fast med tau/skinn:-)

Skrevet

Haha, jeg har også vært på vikigfest egag - det var kjempekult, å fikk jeg skikkelig lyst til å ha e så temafest igje! c",)

Skrevet

Hmmm,skal vi se...Jeg har en del parykker i rosa,heks,klovn og pippi.Et sted....For der posen lå,der er den ikke mer.....!!!!

Hadde snehvitdrakt,men tror den er krympa.Eller ungene vokst?

Jeg aner ikke hva jeg skal lage.Å ser ikke for meg at det blir tid til sy,klipp og lim nei.Får lage pønker da,av ene.Far har jo en skinnjakke med nagler på ;o) Å .Nei,dette aner jeg ikke hva det blir til.æsj

Skrevet

Men du, jeg forstår at du ikke vil bruke mye penger, men vi kjøpte Zorro-drakt til Storebror og det kostet 99,- på Brio lekebutikken.

Ellers har jeg dårlig med fantasi nå kjenner jeg.

Men prinssesser må man da få til å lage av de uten å kjøpe så mye ekstra??

Skrevet

Men det er for di små størrelser ja.Di jeg har greid finne har kosta flesk.Men tror jeg tar en tur alikevell i mårra å ser om nille osv har.Jeg har ikke lyst å endevende hele kjellern for å finne noe ;o)

Skrevet

Du har ikke noen gamle cowboyhatter da, kan jo bli cowgirls på et blunk.

Skjorte, jeans, skjerf i halsen, kanskje en vest utenpå???

Skrevet

Joa....men den er full av ølkorker rundt bremmen....hehehehe

(minne fra ungdommen) =0)

Hadde jo vært noe det da,coboy med gitarer =)

Skrevet

He he kanskje ikke noe å sende på skolen, du har ikke noe andre hatter du kan bruke da??

Skrevet

Har ei potte....eller det er vel en halvhjelm som svigerfar brukte til mopeden ;o)

Jeg finner vel på noe.Natta er ikke starta enda.

Skrevet

Eller en olympiskgullmedaljevinner.... Kan jo være hvem som helst liksom:-)

Jeg så i avisen her to jenter som hadde kledd seg ut som et ektepar:-)

Den var ny vet jeg:-)

Ellers kan de jo være både hippie, punk, feier, doktor, ballerina,

nei nå går jeg visst tom for ideèr:-)

Skrevet

Jeg gjør det enkelt.Jeg tvinger gubben til å ordne den biffen!!

Å gjør han det ikke,da.....haha =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...