Anja83 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg testa positivt i dag etter 2 års prøving!! Er helt surrealistisk og tror jeg trenger lang tid før dette synker inn. :-) Hos meg var problemet uregelmessige sykluser (ofte bare på 14-18 dager) og ingen el. Jeg har gått på 3 pergo-kurer, men så fant en lur lege ut at dette ikke funket på meg fordi jeg fikk den bivirkningen at slimhinnen ble for tynn. Han sa at dette kunne være en bivikning av pergo-time. Så jeg anbefaler andre som bruker pergotime å få sjekket dette sånn ca ved el-tider. Denne syklusen har jeg gått på hormonsprøyter (er hos fertilitetssenteret i Oslo). Det er samme sprøytene som man bruker ved prøverørs-behandling. Gikk på disse sprøytene i 11 dager for å få egg og modne dem. Jeg fikk to modne egg, og satt så en el-sprøyte. Så var det sex 4 dager på rad, og vips! :-) Symptomene mine har vært ømme bryster den siste uken. That`s it! Lykke til til alle andre her inne også!! Det er tydeligvis håp for de aller fleste, selv etter lang prøving.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer så mye! Håper spiren din klorer seg fast!
Dotten Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Så kjempebra Gratulerer så masse og masse, masse lykke til
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer så mye! Testet selv positivt i dag :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 gratulerer!!:) dette har du fortjent!! har selv gått på min tredje dobble pergo kur denne pp....masse lykke til!
Anja83 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Tusen tusen takk, jenter!! Nå håper jeg inderlig dere andre også lykkes! Moro at du også testa positivt i dag da, Samsyn. :-) Gratulerer så masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå