Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jenta mi på 1 år har "harelorter" til avføring for tida. Det kan være mange små erter i bleia. Hun får maltekstrakt fast hver dag, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen andre tips?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Høres ut som hun får i seg for lite væske. Da blir avføringen hard og kommer ut i kuler.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hun drikker egentlig ganske bra. Men har blitt sånn etter at vi sluttet med nan og hun får noe lettmelk i stedet. Men kan ikke kutte ut melka helt heller. Prøver jo å begrense det vi kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå