Lykkelig g~g~j Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 noen råd for å fjerne hodepinen min? blir gal, har hopepine hele tiden og d hjelper ikke med vann eller tabeletter! noen tips?
Julie09 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Prøv acufriend.no Genialt, fjerner hodepinen raskt, og du slipper å bruke piller :-) Jeg har sliti med migrene i 10 år, endelig kom min redning!!!
Nummer1 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Eg må seia meg einig med Julie09 - eg har slite med hovudverk i årevis, men har fått god hjelp av akupunktur. Og no har eg bestilt akupressurbøyle, som stimulerer dei same punkta som ein akupunktør gjer med nålene. Genialt!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 da svangerskaps hodepinen min var på d værste og j bare lå og gråt, fikk jeg sambo til og massere øvre del av nakken min, helt oppe i hårfeste langs kanten av kraniet, og ned mot baksiden av ørene med tigerbalsam!!! dette funket utrolig bra!!! d lukter jo så klart tigerbalm lang vei,men d er jo bare og dusje vekk etterpå!! vi har finni ut av tigerbalm funker veldig bra på så å si alle steder man får vondter!! er verdt et forsøk ihvertfall!!! ;o)
Plikkert70 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Trodde tigerbalsam ikke skulle brukes av gravide, eller er det jeg som tar feil. Jeg bruker å massere med mentolatum eller annen muskelbalsam, spassertur og frisk luft på kvelden er også godt, ellers har jeg tydd til paracett når den har vert på det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå