Gå til innhold

Håper på mange svar her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å melde meg inn på ett treningsenter. Må gjøre noe med kroppen min nå, og komme meg i form og få overskudd igjen.

Men så er det jenta mi på 4 mnd.

Hadde dere turt å la en baby på 4 mnd bli passet av barnevaktene der? Er så i tvil jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et par venninner som gjør det. Den ene babyen er bare 3 mnd. Det går kjempefint. Og så er jo passerne flinke til å gi beskjed om du må komme til babyen din.

Jeg kunne ikke gjort det med min datter, hun er så redd av seg. Er t.o.m redd min mor.

Skrevet

Jeg begynte å trene igjen da mini var 12 uker. Lot da enten bf-en eller barnevaktene på senteret passe han.

Han lå for det meste under en minigym, og ble beundret.

Om han begynte å gråte og de ikke fikk roet han ned med engang, så hentet de meg :)

Skrevet

Hadde nok ventet litt, hvis det var meg. Spesielt hvis du ammer. Melkesyre blir overført i melken ved hardtrening.

Hva med å gå turer i skog og mark, med babyen i bæresele? Evt vogn, eller ta med babyen på en babygym, eller starte ei gruppe for nybakte mødre, eller svømming med baby?

Skrevet

Jeg ammet.... men koordinerte selvsagt treningen slik at det passet inn med amming =)

Også går det ant å ta det litt med ro på treningsstudio også da.

Men gikk også lange turer med vogn når føret tillot det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...