Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal til byen etterhvert.. Har en del ærender. Ellers vil jeg rydde videre i huset. Holder på med en del prosjekter. Tenkte jeg skulle kjøpe meg strikketøy på byen, og lære meg å strikke:) Har alltid hatt så lyst til det. Og er vel bare å hoppe i det.
Kulå Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Kunne også tenke meg å lære å strikke, men det blir vel bare med tanken, er visst altfor utolmodig med slikt..... Rydde ja, skulle visst gjort det her også, men en annen dag. Idag skal jeg og mini på barnetreff. Slik at jeg får litt påfyll av det sosiale : )
metaMORfose Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Strikking er veldig gøy. Jeg strikker mye! I dag er mannen ute med barna og aker, jeg er inne og hjemme og har ingen planer utover å passe på meg selv og babyen, og minske sjokoladeinntaket som har eskalert i det siste. Umerkelig sneket seg inn i livet mitt.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Idag må jeg pakke noe ting og tang. Ellers så blir det vel litt dulling med snuppa som holder på å få tenner :-/ Vi har fått tapet på veggene i nyhuset og om 6 dager tar vi over! Det er litt uvirkelig, men pakke må jeg :-p Strikking er gøy! Jeg har hatt en pause i strikkinga, men kommer til å ta det opp igjen snart tenker jeg. Problemet er bare at jeg starter på et strikkeprosjekt og så fullfører jeg aldri :-p
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 dagen begynte jeg med corebar trening, så har jeg vært på kaffebesøk, nå er jeg akkurat ferdig med å vaske huset, så nå skal jeg hente guttungen i barnehagen og lage middag.... kl 18 får vi kaffegjester.))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå