Gå til innhold

Trøbbel med Clearblue.. Hjelp anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig forvirra her.. Noen som har opplevd det samme?

Tok en CB digital på mandag, som viste positiv. Tok så deretter en i går ettermiddag og i dag tidlig, og begge viste negativ.. Sprettet de opp, og det er to streker der (den ene er riktignok svakere enn den andre, men det er tydelig å se to streker). Hva tror dere - gravid eller ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke se på strekene inne i de digitale, det vil alltid være to der. Kjøp en ikke-digital test og sjekk.

Du kan ha lavt hcg-nivå fortsatt, og dermed bare få utslag på tester som er litt ekstra sensitive, eller du kan ha hatt en kjemisk graviditet (hvor egget bare "sneier innom" og såvidt produserer litt hcg). Umulig å si egentlig. Eneste måten å finne det ut helt sikkert på om du er veldig tidlig, er å få målt hcg-nivået i en blodprøve.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Håper ikke det er en kjemisk graviditet. Men synes kanskje det i såfall er litt rart at testene viser negativt før jeg begynner å blø? Eller kanskje det er normalt? For er ikke antydning til mensen.. Hmm.. Dette ble litt mer spennende enn jeg hadde håpet på!

Skrevet

Reiste ned til legen. De kunne ikke ta blodprøve, men de tok en graviditetstest, og den viste svaaakt, svakt positiv.. Ble bedt om å smøre meg med tålmodighet, og heller ta en ny test om noen dager. Med andre ord, ble ikke mye klokere, men bare mer forvirret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...