Ajam Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg også, men har sove morgen i morgen, så da er det godt å sitte litt oppe
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Så deilig da, har du barnefri? Jeg skal på åpen bhg med snuppa, vi er på ferie hos farmora til snuppa på sørlandet. Men er kjedelig å bare sitte inne så var på åpen bhg idag også Det var så koselig å treffe andre. Greit å bli kjent med andre her også så jeg har noen venner som også har barn her
Ajam Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Ja, har barnefri. Har vært på julebord i kveld med jobben, (litt sent men.. ) og skal ikke jobbe før kl 14 i morgen. Hadde snuppa i åpenbarne hage før hun fikk BH plass, likte meg også veldig godt der. Barna lekte, og vi voksne satt å skravla..
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Okai så deilig da! Ja det er kjempe koselig, skulle bare ønske det var like mange på åpne bhg jeg går i hjembyen min. For her jeg var idag var det kjempe mange og det var så koselig!
-MtG- Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er også våken:( Tror jeg har fått minstemann i seng nå... Da må jeg ha littegrann alenetid.
Ajam Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 Hmm.. kjenner meg klar for sengen. Dere får fortsatt ha en god natt, og en hyggelig dag i morgen MtG, får håpe bebisen sover gjennom hele natten nå da
-MtG- Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 God natt:) Får nok ikke sove hele natten i natt(han sover godt om natten) for jeg har tette melkeganger på ene puppen og kan ikke la det gå mer enn 3 timer mellom ammingene. Jaja, det blir nok likar i morra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå