Gå til innhold

Da damene dro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som syntes at foreldrene plaget ungene unødvendig??

Virker på meg som at mødrene nekter å gi slipp på ungene og fedrene bare støtter oppudner savnet til ungene hele tiden...

selvfølgelig savner ungene mødrene sine,men det hjelper jo ingen ting om de skal bli fortalt hele tiden hvor synd det er på dem som ikke har moren der.....??

sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vi ser er jo bare en bitteliten tid fra hele oppholdet.

Tviler på at de er like "keitete" hele veien.

Er sikker tv-teamet som har plukket opp de "verste" øyeblikkene og satt de sammen.

Skrevet

det er jo lov å håpe...

her hos oss har vi det slik at vi helst ikke skal snakke med ungene om vi er bortreist...nettop for å ikke gjøre det værre for ungene..

har fått hørt så mange ganger hvordan alt kan gå så bra helt til de ringer meg..sa først innser de hvor mye de egentlig savner mamma...

syntes bare det blir litt feil det hele...får litt vondt av å se på det...

Fedrene burde klare å avspore ungene til noe positivt istedenfor å fyre oppunder ungenes savn... :-S

Skrevet

Jeg reagerte på det i den første episoden, en av damene som gjentatte ganger gnålte på dattern; Du kommer vel til å savne mamma, nå skal mamma snart dra, du kommer vel til å savne mamma... Gang på gang. Var vel samme dama som regna med at gubben hverken skulle få i unga mat eller få lagt dem om kvelden. Han visste jo overhodet ikke noe om rutiner, hverken når de spiste eller la seg...

Skrevet

Enig med Ønderkåver, hun jobber skikkelig for at ungene skulle savne henne enormt. Hun ville tydeligvis at de skulle gråte seg i søvn hver dag fordi hun ikke var hjemme, lagde pakke kalender så de kunne telle ned til dagen mamma kom hjem. Og ja det var hun som ikke trodde mannen skulle klare noe som helst, det var også han som kjøpte godis til barna sine når barnehagen var på tur, og åpnet pakkekalenderen med sjokolade når ungene hadde pusset tennene for kvelden. Men ikke rart han ikke klarer noe med en sånn kone, han har vel aldri fått sjansen til å lære noen ting.

Skrevet

Så det bare første gangen men syntes det ble så dumrt at jeg gadd ikke se det mer. Gremmes over at folk kan være slik... :S

Blir også irritert over at de hyler og griner for de skal være borte en heeeel uke... *iiiik*

Jeg er i den situasjonen at jeg er separert og jeg får også bare se barna mine annenhver uke men det nytter lite at jeg legger meg ned av den grunn. Disse damene skulle i tillegg på ferie!! Slutt å syt...

Skrevet

For oss som ikke lever som de gjør, så blir det nok litt feil..

Tipper det er ganske rart for alle parter at det er mamma'en som borte, hun som alltid er der, hun er den som styrer hjemmet og ungene! Og sånn MÅ det være i et sånt samfunn, ellers går det ikke rundt.

Antar pappaen savner husmora like mye som ungene:) Og dermed blir det sikker lett å begynne å prate om henne. Han føler seg nok på litt gyngende grunn i sitt nye ansvarsområde.. Klart de fomler en del i sin nye jobb, de har jo ikke gjort sånt før!!

Ang mammaene som nekter å gi slipp på ungene.. Klart det er rart for dem å overlate ansvaret til pappaene når det "alltid" har vært deres jobb!

Men ja, jeg har og klasket handa i panna noen ganger.." neeei, hva er det de gjør NÅ?!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...