Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hvordan er dere i forhold til jobb? hos meg går det helt greit i 2-3 mnd så blir jeg DRITA lei å må finne på noe annet.. kjeder meg så utrolig fort.. uansett hvilken jobb. blir så irritert på meg selv altså!! er jo ikke bare å velge å vrake i jobber heller.. hva er motivasjonen deres vist det er flere som meg??)
serin@ Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har adhd. Er student og det funker fint, valgt et studium innenfor et felt som intreserer meg, og forhåpentligvis vil gi meg meg en jobb jeg ikke kommer til å kjede meg i. Hadde store problemer på skolen, pga det du sier! Men går greit så lenge jeg gjør noe jeg synes er spennende! Så, har desverre ikke noen gode råd til deg!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 ja nå har vel ingen av jobbene mine vært så veldig spennende akkurat,hehe.. HI her da:) men skole er ikke noe for meg da, faller ut fort i teoretiske fag..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 hehe.. det der kunne jeg skrevet selv;) Jeg er på vei inn i utredning for ADD/ADHD..... Har kun hatt sesongjobber, og korte vikariat, max 3-4 mnd. Har en CV lang som et vondt år, om jeg skal ta med alt jeg har drevet med. Tenker på å jobbe for meg selv, for å se om det er bedre å ikke ha sjef.... Vet ikke helt hva enda, men tenker.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 HI igjen. ja cv`n min e skremmende lang også.. har også vurdert å starte noe for meg selv, men frykter jeg går lei.. what to do?? blir så lei av at jeg aldri kan slå meg til ro med noe.. jaja:) takk for svar da, hjelper litt å vite at jeg ikke er helt alene om dette:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå