Gå til innhold

Over 40 i feber 2 dager på rad,hvor lenge kan dette fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 2 år å siden ikke det gikk med febernedsettendes flytendes måtte vi bruke stikkpillene å det hjelper men hun har fått tilbake feberen igjen for det,er det normalt?Vist hun får i morgen også feberen tilbake tenker vi å reise på barneklinikken.Hun er tett i nesa også men den er lett å løsne opp med saltvann eller hva det nå hette,men det er den feberen som bekymrer meg mest.Hoss voksne blusser ikke feberen opp når den har gått ned.41.5 er det høyeste feberen har vært på men hun har hatt utrolig bra allmentilstand,men drikker ikke mye så der er enda en bekymring.Noen som vet noe om dette å kan gi noen gode råd?Hun ligger under dyne med ullbody og tynn pysj siden det er tross alt kuldegrader ute om natta,eller er dette mye kledd uansett?

Feberen har jo gått ned etter ca 1 time etter stikkpilla men hun har vist fått det igjen,men hvor naturligt er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tar det før feberen kommer igjen etter paracet?

Dere skal til fastlegen på dagtid om du er bekymret i morgen. Ring og hør.

Skrevet

Hei!

Ta kontakt med legen hvis du er bekymret. Ikke kle på henne for mye, det hjelper ikke. Hvis paraceten bare vare en time synes jeg det høres litt lite ut. Men det er viktig med mye drikke, hold et øye med feberen slik at den ikke blir for høy. Og ikke for mye klær. Vanlig pysj i innetempratur tenker hvertfall jeg holder. Men en regel jeg har hørt om er at barn uansett ikke skal gå tre dager med høy feber uten at en tar kontakt med legen.

Lykke til, og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...