serin@ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Trenger en som er "lett", har brukt en fra cosmica men den er altfor tung og tetter huden min..tror jeg får ihvertfall uren hud av den. Hva bruker du?
Mom2Two Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Elizabeth Arden Visible Difference. Synes den er kjempegod. Den er ikke fet, men gir godt med fuktighet, lukker ikke porene og lukter rent og delikat, men ikke parfymert. Men den er ganske dyr da. Bruker å kjøpe den på tax free.
-Lane- Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Chanel's hydramax + (beste i verden) eller Clarin's active jour og active nuit. Har prøvd flere fra apoteket, men synes det er noe skit.
Ranveig R Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Bruker den eg fekk for eit år sidan. Huskar ikkje kva det er. Før det brukte eg ein eller annan frå Body Shop, før det ein frå Mary Kay. No har eg gått tom så eg kjøpte ny på butikken i dag, huskar ikkje kva det var det heller. Merkar liten forskjell på dei uansett, brukar det eg finn, enten det er ansiktskrem, body lotion eller babysalve, så lenge det ikkje luktar for mykje. Kanskje derfor eg alltid ser ut som ein dass. ;-D
snart mor til 3 små Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Hyrdramax+ fra chanel her også. Har vært favoritten i mange år. Har prøvd litt andre innimellom for å se, men ingen som kan måle seg med denne! )
solei Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Er 31 år. Bruker Dove ansiktskrem med fargeglød. Den lukter friskt og gir fuktig hud.
Hikken Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Bruker den som følger med i 3-trinns rensesettet til Clinique. Helt grei krem, men synes ikke den lukter noe godt :-S Jeg får fort uren hud, men det får jeg ikke av denne :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg leiter etter en god en som er rimelig nok til at jeg har råd til den. Er 28, men blandingshud som blir tørr ved kulde og lett kvisete (hormonelle kviser, men dog). Har brukt den fra cliniderm for uren hud, men er ikke så fornøyd. Har også brukt hydrafresh fra loreal, men ikke 100% fornøyd med den heller. Trenger en god og rimelig en.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 dermalogica active moist, kjempefornøyd ) renseprodukter fra samme merke
solei Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Har lik hud som deg. Dove er den eneste som funker for meg. Pluss at den gir glød...billig og.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 som meg kosi? Jeg klarer ikke lukten på doveproduktene jeg da.. er litt luktsensistiv. men skal sjekke den ut fordet. Matter den ned noe forresten?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Jeg vil forresten ikke ha noe med farge i. Finnes den uten farge også?
Vilja<3 Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker en fra apoteket, husker ikke helt hva den heter men tror det var cliniderm, er en pumpeflakske. Jeg har også lett for å få uren hud og har prøvd alle mulige slags kremer, men denne er helt super.
Vilja<3 Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Og har du litt uren hud så bruk hverfall ikke dove som gir farge, den tetter porene den! Jeg prøvde meg på den en gang og fikk enormt kviseutbrudd. Ga den til mannen så han kunne få litt glød:) Men fikk uren hud han også og han har det aldri til vanlig
Vilja<3 Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 og huden lukter solarium lenge etterpå du har tatt den på(dove altså)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 He he, nei ingen intensjoner om å bruke krem med farge:) Mine kviser er forresten hormonelt betinget, så ikke slik at en krem tar de vekk da...
solei Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Ja, som deg lille vampyr. Den er ikke farget men gir en naturlig brunhet etter ett par timer. Den lukter IKKE brunkrem. Jeg tar den på hver morgen og får en liten glød, ikke gul glød..hehe. Den lukter litt eple på en måte. Jeg er og veldig sensitiv på lukter. Den matter ikke ned og er ikke fet. Den trekker rett inn på meg så huden kjennes fuktig ut. Har omtrent aldri kviser og tørre parti lenger. De har den til lys og mørk hud. Jeg har mørk hud men bruker den lyse..da blir det bare en lett glød i huden.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Jeg vil helst ikke ha noe som endrer fargen på huden min jeg da. Bare en helt vanlig fuktighetskrem som matter. he he.
solei Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 Prøvde engang pure energi kremen til Nivea. Var ganske god men nuppene forsvant ikke. Ellers var den frisk og god.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. februar 2009 #20 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker Garnier Nutritionist. Har akkurat dusjet og tok den på etterpå, har alle produktene i serien. Er 29, og blir 30 om kort tid men er enda veldig fornøyd med den på min hud som er normal.
wirre;o) Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker fra BodyShop ( tåler dårlig kremer med fett i, da blomstrer urenhetene opp). Den tilfører fuktighet, men har ikke fett i seg. Veldig bra for meg.
fredkris Skrevet 18. februar 2009 #22 Skrevet 18. februar 2009 jeg har begynt med md formulations. det er dyrt men huden min har aldri vært bedre - den er ganske drøy også, ca 6 mnd har jeg kremen. jeg har også sensitiv hud som blir tørr, rød og hormonelle kviser. kvisene har faktisk også blitt bedre, og det har aldri skjedd før. jeg har prøvd stort sett alt fra apotek, hudpleie og chanel, clarins osv. jeg har også byttet ut sminken til i.d, tror det hjelper mye og.
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker en krem fra Cliniderm, kjøpt på apoteket. Aner dessverre ikke hva den koster da jeg får disse kremene gratis fra en farmasøyt i familien. Har også brukt vichy (skrives det sånn?) fra apoteket. Familiemedlemmet sverger til disse, selv så merker jeg ikke så stor forskjell, annet enn at jeg smører meg av og til etter jeg har dusjet. Aner ikke om de tetter porer eller åpner de, synes jeg ser helt likedan ut jeg.
Inga Bling Skrevet 18. februar 2009 #24 Skrevet 18. februar 2009 Orker ikke ansiktskrem. Bruker en fra cosmica som er for fet hud om jeg er veldig tørr, den tetter ikke porer. Jeg får heller eldes med rynker enn å smøre inn fjeset med det klinet der.
Maribella Skrevet 18. februar 2009 #25 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er selv hudpleier og har samme hud som deg. Tørr epidermis om vinteren, men fortsatt fet dermis. Nå bruker jeg mary cohr sitt fuktighetsserum under dermalogicas active moist. det gir masse fukt til overhuden og demper urenheter i lærhuden:) Bruker også dermalogica renseprodukter. Special cleansing gel hver dag og skin prep scrub 2 ganger i uken. Mine urenheter finnes nesten ikke lengre og jeg har prøvd MANGE produkter. Decleor, Babor, Declare, Clarins, Chanel, Elisabeth Arden osv...I tillegg bruker jeg i.d make-up og det hjelper veldig på urenheter også, hvertfall hvis du bruker kremfoundation til valig som tetter porene. Lykke til med valg av dagkrem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå