ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 mer enn et glass kanel om dagen vertfall....... (og ja, et HELT glass i "orginalglasset" som man kjøper på butikken..)
Chiquita Bananas Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 IKKE ta det !!!! jeg prøvde det med nr.1 og det BRANT i munnvikene og magen og rumpa. Dreit kanel rester i 3 dager !!!!! Hjalp ikke..... Det er forskjellige, men tror det er 3 ss toppede kanel i litt vann for å få det ned. Men det er så tørt at det røres ikke godt ut og det klistrer seg fast i munnen - blæh....hater kanel fra før av og ble ikke mer frista etterpå. Gubben liker å mobbe meg hver gang han bruker kanel på risgrøt eller noen andre bruker det.....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 spiste kanel i et par uker før fødselen tror jeg, og i STORE kvanta hehe, gud kor rar man blir på slutten!! ....
kei80 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Uff Sushi lover,hørtes grusomt ut! klart å fått i meg to spsiseskjer 3 kvelder på rad her men skjer ingenting her.Men takk for at du frarådet meg orker ikke tanke på noe mer plager eller ubehag nå!!
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Vi spiste risgrøt med normale mengder kanel på. 18 timer senere ar jenta ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå