Gå til innhold

ang P-pillen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel damer, ser det er flere enn meg som klarer å få det til tiltross for at vi går på pillen...

hva tror dere er grunnen til at flere og flere blir gravid på pillen?

legen sa at det blir registrert flere hele tiden som blir det.... ingen bombe egentlig, da jeg har klart det to ganger.,.. ekstremt fruktbar kan man si...

letet lenge etter en som funket på meg... alle jeg har prøvd har ikke fungert, mensen har komt og gått og styrt seg selv... så endelig fant jeg en...mensen tok den.. men gravid har jeg blitt;)

jeg tror at kroppene våre utvikler seg, gjør seg motstandsdyktige.... på en eller annen måte;) man ser jo det med smertestillende..tar man det for lenge osv så kan det skje at den ikke funker lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke godt å se, men du har sikkert veldig lett for å bli gravid. Samtidig er det sånn for noen p-p merker at man skal ta de til eksakt samme tid hver dag, fordi konsentrasjonen i blodet synker veldig fort, slik at effekten forsvinner...

Hilsen en som aldri klarte og ta den til rett tid, og sluttet istede:)

Skrevet

jepp, måtte ta min hver kveld;) i ti elve tiden;)

Skrevet

Gjorde du det? eller var du like umulig som meg hehe... Selv sluttet jeg for et år siden, ble sprø i hode av de, så deilig og slutte:)

Skrevet

glemte jeg de var mensen der dagen etterpå:( det skjedde et par ganger helt i begynnelsen når eg begynte på de...

men som sagt;)

kan da ikke bare være meg som vet at jeg har tatt de på rett måte osv og alikevel blitt gravid??

selvsagt, kan jo være løs mage etc, men det skulle jeg jo da ha husket... husker vanligvis at man er dårlig;)

Skrevet

Jotakk - første gang gravid på trionetta p-piller - jeg hadde akkurat begynt på dem og bare gått på dem 1 mnd - så var jeg gravid!! Jeg var 17 år gammel.

Andre gang gravid på marvelon p-piller (hadde da hatt omgangssyke) og effekten var nedsatt!!

Tredje gang fortsatt gravid på marvelon p-piller (jeg hadde da vært syk i forkant igjen med nyrebekkenbetennelse og gått på Ciproxin (antibiotika) ) effekten var også her nedsatt og jeg burde ha skjønt det og det stod til og med i pakningsvedlegget på Ciproxin "kan nedsette effekt av p-piller". Valgte da å beholde barnet og angrer jo ikke ett sekund i dag!!! Hun har nettopp fylt 3 år!!

Denne gangen ville jeg at det skulle planlegges og sluttet med Cerazette - tok 2 mnd før mensen dukket opp og 3 pp før spiren satt!!! Hurra!!!! Endelig planlagt, ikke som ett sjokk!!!!

Har tenkt på å la en av oss sterilisere etter dette barnet - vil ikke ha flere slike overraskelser, begynner å bli for gammel også, hehe =)

Så jeg er vel en av de veldig fruktbare kvinnene som blir gravid bare jeg "ser på en mann", hehe =)

Skrevet

Mensen min er imaarra 2 uker forsinket. Gaar ogsaa paa pilla, men törr ikke aa teste meg (A) Har et haap om at den kommer imaarra (mens). Men slutta naa med pilla etter at mens ikke kom, etter raad her inne. Er for tiden i utlandet - tester meg naar jeg kommer hjem (til helgen) Har ingen symptomer paa at jeg skal vaere gravid, saa satser paa det beste at mens bare er forsinket!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...