Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har etter eggløsningen vært konstant støl i magen, spesiellt på samme siden som jeg kjente eggløsningssmertene. I et par dager har det beveget seg videre til korsryggen, og jeg har vanskelig for å våkne til skikkelig og være "energi-klumpen" jeg vanligvis er. Kan disse smertene tyde på tidlig graviditet? Eller kan det være menstruasjonssmerter som er sterkere enn jeg er vant til pga at jeg sluttet med p-pillene etter 2 års bruk? Håper virkelig på svar!!! :-))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Når jeg sluttet på p-pillen fikk jeg ganske sterke smerter i forbindelse med mensen og rundt EL etter mange års bruk... Når det gjelder tidlige svangerskapssymptomer så varierer det så veldig fra person til person. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg nesten ingen symptomer, denne gangen fikk jeg kvalme, uvelhet, svimmelhet, brystspreng osv "BANG" når jeg var 3+2 - testet klart og tydelig positivt på graviditetstest (ikke morgenurin). Det var da 6 dager frem til forventet menstruasjon. Hadde da mensenmurringer siste uke før mensen og første uken etter forventet mens (som da selvsagt ikke kom)... Så det kan jo hende du er gravid - men samtidig går jo kroppen din gjennom store hormonendringer når man slutter på pillen også... så du får vel bare vente å se... Ønsker deg uansett lykke, lykke til =) Klems
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 både og med andre ord... hehe, får bare vente i spenning da men det blir vanskelig å være tålmodig nå altså ! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå