Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 I dag skulle jeg til legen,dagen i dag var da jeg skulle bestemme meg om jeg skulle beholde eller ta abort.. Jeg hadde egentlig bestem meg for at jeg skulle ta abort,eller ikke 100% bestemt meg. Men akkurat det jeg kom inn døra til legen,så var det noe/noen som sa til meg at dette kunne jeg ikke gjøre. Jeg måtte ikke ta abort.. Så jeg kom inn til legen,satte meg ned. Også spørr hun meg ; så,hva har du funnet ut siden sist vi snakket sammens? så ja jeg ; jeg har bestemt meg for å beholde.. Det bare datt ut av munnen på meg. Å legen min var faktisk mere glad enn meg.. Men når jeg kom hjem så tenkte jeg : Tusen takk for at du/noe sa ifra til meg
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Det er sjeelden at noen angrer på å beholde, så gratulerer så mye med barnet og besluttningen:-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ja,det er nye som har gått igjennom hodet på meg i det siste ja.. Er faktisk å bli gal av,hehe Men nå kan jeg endelig slappe av å tenke fremover.. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Å så koselig:o) Varmer et lite mamma hjerte her! Bare gled deg fordi det kommer til å bli fantastisk å bli kjent med barnet ditt:o) alle dager kommer ikke til å bli lette, men den kjærligheten en har til sitt barn overvinner alt! Kos deg med voksende mage og fremtidsplanene:o))) Å sist men ikke minst, GRATULERER med graviditeten:o)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 GRATULERER SÅ MYE med graviditeten!! En abort er noe du kan angre deg på, men et lite barn angrer du aldri for. Jeg tok abort for 3 år siden, har ennå ikke glemt det. Angrer meg sykt Var kjempe deprimert og lei leeenge etter aborten. Ble gravid på ny, og beholde! Er alene med gutten, og aaaldri har livet mitt vært så PERFEKT!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 ÅH!! Så koseli!!!! GRATULERER da som blivende mamma!!! Du kommer ALDRI til å angre!!! Klem klem klem
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har vært i den situasjonen selv. Ble gravid 3 mnd etter jeg møtte min kjære og bestemte meg for å ta abort. Jeg var på sykehuset for å ta de tablettene men så var det bare noe som fortalte meg at nei dette kan jeg ikke gjøre, så jeg gikk hjem. Kjæresten min fikk litt hetta da jeg sa jeg ikke hadde tatt abort likevel. I dag er vi gift og har verdens skjønneste lille gutt på 3 år, ååå som jeg elsker han:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Tusen takk for kooselige tilbake meldinger folkens
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer og lykke til videre! Var gjennom samme som deg, var plutselig gravid midt oppi en vanskelig tid, og vi vurderte abort... Mange tanker og enda flere tårer, og tiden gikk.. Ufattelig vanskelig! Men ingen av oss ville det innerst inne, og nå har vi vært på UL og der var det ei lita jente! Og storebror gleder seg, og vi gleder oss!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Så godt at du lot din indre stemme komme frem i tide. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå