M&K+Påsan <3 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Personlig data: Navn: ***** **** Adresse: ***** ** Postnr: **** ******* Tlf: ******** E-post: *************** Født: ****** Sivilstatus: Samboer og et barn Egenbeskrivelse: Jeg er ei jente som liker og starte dagen med et smil og godt humør. Et er ansvarsfull, til å stole på og tålmodig. Jeg ønsker og jobbe i barnehage, noe jeg fort fant ut av da jeg fikk sønnen min. Det er utrolig hvor mye glede et barn kan gi deg. Og tanken på å kunne være med et barn på arbeidsplassen, lære dem rettferdighet og glede. Lære ord og bokstaver gjennom lek og moro samtidig som vi også ønsker og lære og kjenne naturen og andre utfordringer dagene byr på får meg til og føle at jeg gir hverdagen en mening. Yrkeserfaring: Sommeren 2006 ******* Camping – Vaskedame Utdanning: 2006/2007 Helse og sosial grunnkurs Jeg går nå på Aftenskolen – barn og ungdomsarbeider. Der er jeg ferdig sommeren 2009, og skal dermed ut i arbeidslivet. Jeg må jobbe 3år som assistent før jeg kan ta fagprøven. Jeg begynte på helsefagarbeider våren 2007. Fikk god karakter i praksis, men måtte desverre slutte januar 2008 pg. av personlige grunner. (jeg fant også ut at yrkesvalget var feil, men planen var og fullføre) Språk: Norsk (bokmål): Muntlig og skriftlig Engelsk: Muntlig og skriftlig Referanser: Gamle grunnkurs lærer Arbeidsgiver på campingen Aftenskolen ( Referansen skal skrives med navn og nr og hvilken sammenheng ) - Hva må jeg tilføye??
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Gi meg mailadressen din på PM så kan jeg sende deg kopi av min cv, samt tipsene fra karriereveileder, mal og "hvordan skrive vinnersøknaden"
M&K+Påsan <3 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Får ikke til og skrive Pm. Kan du sende meg en? Så kan jeg bare svare på den, med mailen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå