Gå til innhold

Noen som har fjernet silikon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var formen etterpå? Ble dere sykemeldt lenge?

Setter pris på svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også silikon & vurderer nå & få de fjernet...så jeg dytter litt på denne :)

Skrevet

hm....ingen som har vært gjennom dette her?

Skrevet

Ja, jeg har fjerna. Formen var grei etterpå med unntak av en del blødninger (etter de har skrapt ut hinner som danner seg inne i brystet). Måtte gå med dren noen dager, men etter det var alt helt fint igjen. Kunne være tilbake i jobb etter 1 uke, og trening etter ca 4 uker.

Skrevet

Auuuu..........hørtes jo verre ut & fjerne de,enn & sette de inn :(((((

Skrevet

Takk for svar! :-)

Hvordan ser brystene ut nå i ettertid da? Gjorde du det med lokalbedøvelse? Lå protesen under musklene hos deg?

Skal operere på fredag jeg og gleder meg til å få de vekk! :-)

HI

Skrevet

HI

Hva må du betale for & få de fjernet? Var det lang ventetid?....Du må loooove meg & fortelle hvordan det har gått,& holde meg oppdatert på hvordan puppa blir sånn etterhvert :)

Vurderer selv & få mine fjernet etterhvert....

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. :-) Det koster ikke noe å få dem fjernet. Jeg gjør det på dagkirurgisk. Sykemelding får en ikke da, pga at det er kosmetisk, så jeg må ordne meg fri fra jobb.

HI

Skrevet

Jeg trodde ikke man kunne gjøre det på statens regning??

Har du noen problemer eller noe med de siden du får fjernet dem der?

Trodde man måtte gjøre det privat og betale det selv.

Skrevet

lurer også på hvordan du har greid & få dette dekt av det offentlige? Så dytter jeg :)

Skrevet

venter på svar fra deg HI :)...dytt dytt

Skrevet

Hei!

Jeg har svart tidligere her om at jeg har fjerna. Det kosta ikke meg noe da klinikken hadde en policy på at man får fjerna protesene gratis (så fremt det er hos samme klinikk man la inn protesene..)

Ellers kan man sjekke prisliste ho forskjellige klinikker.

Søk på Google feks "silikon fjerne proteste pris" eller liknende - skal komme opp en god del info der.

Det er klart at brystene vil endre seg etterpå. De mister jo volum (alt etter hvor mye du har lagt inn), og du må kanskje regne med mer heng dersom du har hatt store proteser og huden har blitt strukket. Mine ser man lite forskjell på da jeg hadde lite innlegg, men at de er blitt noe "tommere" er helt klart!

Skrevet

Takk for svar. :-)

Jeg har ikke så store innlegg da, så hadde jeg greie bryst før jeg satt inn da og hengen i brystene ble ikke forandret etter at jeg satt inn protesene, de ble bare litt større.

Jeg får det dekket fordi jeg gjør det offentlig, med henvisning fra lege.

HI

Skrevet

HI

hvorda fikk du den henvisningen hos legen din? hva var begrunnelsen for at du kunne få det dekt av det offentlige?....bare lurer siden jeg vil fjerne mine snart :)

Skrevet

Jeg bare snakket med legen. Jeg syntes at det er ubehagelig å ha dem og så har jeg fått kapsel på det ene. Jeg sa ikke noe stort mer enn det og at jeg ønsket å få dem fjernet.

Skrevet

Du som hadde fjernet: Hvordan var formen i ettertid? Hadde du innleggene under muskelene?

HI

Skrevet

Nå er det gjort! :-)

Operasjonen tok ca tre kvarter og så lå jeg et par timer på sykehuset etterpå. Formen er fin da, føler meg bare litt sliten, nesten som fyllesjuk, har ingen smerter, fikk med paralgin forte som jeg kan ta hvis det blir behov.

Har ikke sett så mye på puppene ennå, men de så litt tom ut nå, men de forandrer seg vel litt når alt får grodd, så må bare se an resultatet. Deilig å være kvitt innleggene i hvert fall! :-))

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...