Gå til innhold

Verdens beste sex;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror aldri at jeg noen gang har vært så kåt som det jeg var i natt;) Før vi la oss hadde jeg og min mann småkrangla så jeg var litt sånn halvsur på han når jeg la meg til og sove. Sovna raskt var ganske så trett. Men så vokna jeg midt på natta av at jeg var klissvår og helt for jævelig kåt...så jeg tok på kuken til min samboer bare for og kjenne, å jada han var skikkelig hard...Så plutselig så bare kasta vi oss over hverandre og reiv av hverandre truse/bokser mens vi tungekyssa;) OMG for en sex, vi var helt ville begge to, det var bare så helt sykt inntenst. Vi fikk begge orgasme på likt...makan til sex, kan leve lenge på den gitt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

javell?

litt fjortiss å skrive det her kansje? hehe..

Skrevet

Da kan jeg informere om at jeg nettop har hatt verdens kjipeste sex. Nemlig "prøve-å-sette-i-gang-fødsel-plikt-sex"

Skrevet

Da kan jeg informere om at jeg har ikke sex...

Skrevet

skal ha sex kveld også;) Jeg får så masse god sex jeg bare vil:-)

HI

Skrevet

Du er heldingere enn meg i allefall ;( Her er ikke mannen interessert i sex eller noe som i det hele tatt som kan kalles for nærhet, kjærlighet eller kos;(

Skrevet

skjønner ikke poenget ditt med dette innlegget HI.

er du veldig ung? husker det var status da jeg var i tenårene å skryte av sex,hehe..

Skrevet

Å, jeg blir så misunnelig, leeeeenge siden jeg har opplevd noe sånt...

Skrevet

hahaha.. snakk om å svare seg selv:)

Skrevet

hehe, jeg er faktisk ikke HI, bare ny singel og misunnelig.. men du tror sikkert ikke på det :)

Skrevet

nå er ikke jeg anonym over deg, men tviler på at noen bryr seg:))

men det blir nok sex på deg å skal du se:)

er liksom ikke noe heksekunst,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...