Gå til innhold

Kroppen på voldsomt hormonrush! Crazy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gravid, skal snart begynne å prøve. Mistet i oktober, tok lang tid å bearbeide. Gått på pillen tom julaften. Ventet på tante rød, men har slappet av med at det kan ta lang tid grunnet abort, depresjon og pille. På mandag for en uke siden fikk jeg imidlertid en kjempesprettball (hoho!!) av en eggløsningsslimsak i undikken. Ikke til å ta feil av. De påfølgende dagene ble puppene mer og mer ømme. Har ikke opplevd å ha særlig ømme bryst under eggløsning noen gang tidligere. Dette tok helt av. Tordag kunne jeg ikke gå med bh, og jeg syns nesten det var vanskelig å gå på jobb og å bevege seg! Brystvortene tok helt av! Vekten økte med to kg, jeg gråt som en liten unge. Trodde jeg hadde feber i flere dager, varm og rar. På lørdag tok jeg en el-test, den var rungende positiv. (så mange dager etter slimklumpen!?!). Så, i dag tok jeg en ny test. I dag er puppene helt normale igjen, og jeg ville ha befrektet av eggløsningen hadde funnet sted og at testen nå var negativ. Den var imidlertid positiv. Ikke like positiv, men strekene var nesten like sterke? trodde det var veldig negativt etter el, ikke ørliten gradvis negdang?

Hva skjer med kroppen!?! Har jeg hattt el???

=)

Er i så fall kjempefornøyd og stolt over kroppen som har klar å komme seg så fort etter en mildt sagt turbulent høst. (vi gikk fra hverandre, jeg flyttet det var helvete, alt grunnet at ingen av oss taklet aborten=/) Nå er vi sammen igjen (har vært sammen i to år fra før) og ting er tydeligvis på vei opp igjen! HURRA! men skulle gjerne hatt en normal el!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...