Piri Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor sa dere ikke at frustrerte fruer hadde begynt????????????????????????????????????????????????????????????????????????? En haug med kusjithau e dokker heile gjengen!!!!!!!!!!!!
Dronningen! Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Fader til klaging på deg altså PIRI!!! Først hjelper jeg deg med peisen og så med nettadr til KFG og det eneste jeg får er dritt tilbake.. Din frustrerte drittfrue:o)
Dronningen! Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 KLAR, FERDIG, GÅ! VEL.... Shoot, i can`t reach the margarita! hahahaha
Piri Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå............................det ja.... jaja. alle andre bortsett fra deg da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 hysj! ikke bråk sånn, jeg ser på TV... haha
Dronningen! Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Det er ikke jeg som bråker det er NORDLANDSTROMPETEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå