lilleღpersille Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Nå har jeg kommet i gang med rockeringen min. Og rocker 15 minutter hver dag. Men det er jo dritvondt de siste minuttene da! Hvor mye må man rocke for å merke effekt? Vet Hjemmet hadde en reportasje om dette for noen uker siden, men fikk aldri kjøpt meg det. Noen gode tips som sto der? Noen som vil dele sine erfaringer med meg?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 jeg rocker ca 15-20 min 5 dager i uken =) Og etter bare 3 uker var jeg mye mindre rundt midjen. Hadde ganske mye å ta så det er fremdeles litt igjen, men det er på vei bort =)) Begynte ikke igjen før nå etter jul (har hatt en lang pause siden juni 08...) Men synes det funker veldig bra, jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med min =))
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Vet dere om det er for tidlig å begynne med rockeringen 5uker etter fødsel? Kløøøør virkelig i mageflesket etter å begynne igjen;-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Dette har jeg lyst til å prøve, for jeg har en del til overs som må bort kan man trygt si. Hvor kjøper dere disse rockeringene?
lilleღpersille Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg kjøpte tilsvarendes rockering på norsk nettside: http://rockeringer.no/ Noen flere? Man trener midje,mage, lår og rumpe gjør man ikke?
solei Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Ingen tvil om at den virker. Hadde en lang pause etter ett halvt år med god effekt. Fikk love handles med en gang igjen. Begynte å rocke for 2mnd siden igjen 30 min hver dag...de forsvant fort og midjen er myyye mindre igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå