Gå til innhold

Verdens dummeste mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min manns kamerat må mangle noe vesentlig i hodet. Dette er altså hans holdning til ting:

Han har tre barn med sin ekskone. Nå har han sex med alt som puster. I helga dukket han opp hos meg og spurte om han kunne få ha trekant med meg og min mann. Og han mente det seriøst, idioten. Skikkelig full var han.

Men i dag fikk vi vite at han venter TO nye barn, med to nye kvinner. Den ene bare 16 år gammel... Men han tok det ikke så tungt. Han blir far i april, og så igjen i juli. Jeg lurte på om han ikke var redd for ansvaret, men nei. For etter barn nummer 3, betaler nav barnebidraget, så disse nye barna trengte ikke han å bry seg om. Det var derfor han ikke hadde brydd seg om prevensjon, han betalte barnebidrag for 3 barn allerede.

Jeg håper for hans egen del at han blir impotent relativt raskt, for dette er virkelig ikke bra! En dag kommer han til å våkne opp og innse hva han har gjort, og da er det tross alt litt for sent.

Så jenter; bare et tips: Tenk før du puler fremmede menn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han er en kompis av din mann??? Tror jeg hadde nekta minn mann og ha sånne teite venner i allefall om jeg hadde ei datter som nærma seg 16 år...

Skrevet

Venninna mi har en sånn pappa. Hittil har det dukket opp 19(!!!) halvsøsken rundt om om i byen, i tillegg kommer hennes to helsøsken (så 22stk tilsammen) "morsomste" var da hun som 15-16 åring hadde med seg nye type hjem, og mammaen måtte ta henne med ut for å bekjenne at det kanskje ikke var så lurt at de var sammen, de hadde nemlig samme far. HYGGELIG! not

Skrevet

Gud bedre! Stakkars venninnen din 22:16!

*sukk*

Skrevet

Steikje..det finnes vitterlig dummere menn enn pappaen til sønnen min, han er pappa til 3 barn, 3 forsjellige mødre!

Og bare 27 år gammel!

Skal ha noen gang oppleve å ha en familie, blir det minst 4 barn med 4 mødre!

Skrevet

Nr 2. Var allerede forelsket når han fortalte om første..19 år var jeg :/ Er faktisk bare rett over et over mellom hans første og sønnen vår.

Skulle nok sett varsels lampene lyse(og hyle), men var ung og naiv!

Men er jo selvsagt glad for at det ble som det ble i dag :)

Skrevet

De er nå ikke så fryktelig mye smartere de kvinnfolka som lar seg lure av ham heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...