Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Lurer bare på hva KISS er? Ser mange skriver om det, men har egentlig ikke satt meg inn i det..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Det er en medfødt låsning i de øverste virvlene(axis og atlas) i nakken, og er ikke vondt, men kan føre til mange fysiske plager og tegn hos barnet. Som dårligere evne til å løfte hodet, magetrøbbel, skjevhet i kroppen osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå