Gå til innhold

Hva er? Skratt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deres sterkeste/svakeste egenskap?

Deres mest lykkelig/ulykkelige øyeblikk? (borsett fra barnefødsler)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterkeste og svakeste i jobbsammenheng mener du? Jeg er effektiv/arbeidssom/får ting gjort. Jeg kan i noen sammenhenger være utålmodig og jeg er ekspert på å overanalysere ting.

Lykkeligste øyeblikk var når jeg giftet meg med mannen min. Ulykkeligste må være når jeg var mellom 13 og 16 år.....kan liksom ikke nevne ett spesifikt øyeblikk..... Kanskje når faren min kjørte i fylla med min søster på (den gang) 2 år.

Du da?

Skrevet

Min sterkeste egenskap er at jeg klarer å se flere sider av en sak, svakeste må være at jeg altid engasjerer meg (på godt og vondt)

Lykkeligste øyeblikk må være da jeg giftet meg med mannen med stor M samtidig som elevene på skolen min sang fra galleriet og mest ulykkelig var jeg da jeg så kisten til pappa for 6 år siden. (Paradokset er at mitt mest lykkelige og ulykkelige minne er fra samme kirke!)

Skrevet

Sterkeste egenskap; godhjerta

Svakeste egenskap; naiv og krass

Lykkeligste; den dagen jeg giftet meg med mannen min

Ulykkeligste; det er faktisk tre dager, men hører sammen; den dagen jeg begravde moren min, 3 dager etterpå hvor jeg drakk meg stupfull som trøst og sovna i mitt eget spy på E18 etter å ha skjelt ut alle mine venner og min kjæreste og gitt dem beskjed om at jeg ALDRI ville se dem igjen, og den dagen jeg satt stupfull i bukse og singlet i 1 meter snø foran min mors grav midt på natten og gråt, både av savn ogfordi det gikk opp for meg at jeg hadde et problem jeg måtte ta tak i.

Skrevet

Jeg mente vel generelt *sina*. Har ikke reflekter så mye over det, men får tenke, hi hi..

Min sterkeste side: Sterk og tåler en støyt

Min svakeste side: Vanskelig for å si nei (jobber med saken)

Mest lykkelige øyeblikk: Da mamma fikk beskjed om at hun ville overleve kreften (-97)

Mest ulykkelige: Vanskelig å velge. Da min stefar døde hjemme. Da mamma ringte og sa at alt håp var ute. Begravelsen var trist, men samtidig så gjenspeilet den henne så vakkert slik hun var.

Skrevet

Sterkeste egenskap: Er et ikke dømmende menneske. Ser noe godt i alle (selv hatt nær familie som har blitt dømt nord og ned. Lært av det...vet hva det gjør med en hel familie)

Svakeste egenskap: Til tider utolmodig.Stresser med unødvendige ting som rot og klesvask.

Lykkeligste: Da jeg giftet meg med pappan til barna uten at noen visste det....Sjokket vi gav alle ble et minne for livet,hehe

Ulykkligste: Å kjempe for livet til det menneske som kanskje står meg nærmest (etter mann og barn) i over et år. Å se hva det har gjort med denne personen psykisk gnager i meg daglig...Vært tre tøffe år-

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Sterkeste egenskap: Rettferdig

Svakeste egenskap: Naiv

Lykkeligste øyeblikk: Når jeg møtte mannen

Ulykkeligste øyeblikk: Perioden 17-19 år.

Skrevet

Sterkeste egenskap: ærlighet

svakeste egenskap: ærlighet

Lykkeligste øyeblikk: åååååååå............nå måtte jeg tenke. Er så mange. Er veldig glad i små øyeblikk hvor jeg føler emg komplett lykkelig:) Men det var stort da jeg etter flere år med sjekk og undersøkelser fikk vite at jenta mi ikke var disponert for en arvelig sykdom med høy % for dødelighet.

Ulykkeligste øyeblikk: Da mannen min sa at han ikke ville ha hverken meg eller ungen da jeg fortalte jeg var gravid.

Skrevet

Sterkeste egenskap er at jeg er tålmodig

Svakeste egenskap er at jeg er for naiv og godtroende

Lykkeligste øyeblikk er når jeg giftet meg med verdens beste mann

Ulykkeligste øyeblikk må være når min bestefar døde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...