-MtG- Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Om man skal drikke melken innet et døgn for eksempel? Har en pupp med tette melkeganger som jeg gjerne skulle pumpet ofte. Kjedelig å bruke 50 flasker bare for å få en liten skvett i hver:)
mamman til to gutter Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Du kan ikke pumpe ny melk direkte ned i kald melk, da blir den sur. Du kan enten fryse melka og helle lunka melk oppå hvis det som er frossent er mer enn det som du heller oppå, eller du kan avkjøle melka og så helle det oppå noe du har fra før som er avkjølt. Det fant jeg hvertfall på ammehjelpen.no når jeg ammet.
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det stemmer kanskje forresten... Lenge siden jeg har ammet nå ;-) Pleide bare å tømme det ut hvis jeg pumpet. Hadde plenty. Beklager dårlig svar :-P
-MtG- Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Ok,da setter jeg alt i kjøleskapet og samler det når det er kaldt:) Må man koke ALT utstyret mellom hver pumping? Har aldri pumpet før jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå