serin@ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Er jo så mange som klager på disse mødrene, men jeg synes hun fra karmøy er kjempe søt og virker utrolig flink med datteren sin! Synes det er dumt alle fokuserer så utrolig på dem som har vært svært spesielle!!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ser ikke på det, men vil vel tro at de fleste som ser på det gjør det for å "bli sjokkert"..? Er vel ikke interessant med en vanlig småbarnsmor, eller?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg synes det er en koselig serie jeg. Og synes også at hun fra Karmøy er veldig flink det vi ser da. Sikkert ikke alle som er like lure, men hørte også nesten bare negativt om serien før jeg så den selv.
meg tjohei Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 godt poeng! jeg blir ikke sjokkert over hvordan de er som foreldre, synes de er kjempe flinke, men noen ganger må jeg innrømme at jeg kanskje reagerer på noe det andre, ting de sier og gjør. men så er de jo litt unge da, og da er det jo ikke rart... ja, på en måte liksom. jeg er bare så flink til og ordlegge meg, hehe
vildejenta Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 de jentene som er med der er jo filma veldig mange timer, og det er jo bare en bitteliten del av det som blir vist på tv, produsentene plukker jo ut ting som skaper mest underholding, så det er jo ikke sikkert at programet gir et riktig bilde av hvem disse jentene egentlig er..
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har fra sikre kilder at crewet bak unge mødre vil ha det mest sjokkerende. De hadde bedt en bekjent av meg om heller å ringe dem når hun skulle på fest!! Da hadde de såvidt vært å filmet en dag...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det er jo klippet og redigert. Man ser jo lite fra mødrene i situasjoner der de er med ungene og gjør dagligdagse ting. De er nok mer interessert i å vise shopping og festing. Tviler på jeg hadde fått være med, da måtte de ventet årevis på at jeg skulle ta meg en fest=P Men det er vel ikke interessant med en halvtime med oss som lager middag og gjør husarbeid og synger lille petter edderkopp akkurat...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Ble litt feil sagt av meg, virker som jeg mener at de i unge mødre IKKE lager middag osv. Det jeg mente var at det hadde blitt kjedelig å vise en halvtime med oss NÅR vi lager middag osv=) Hehe =)
hva nå? Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 fikk ikke så lyst å se på neste gang.. etter å ha sett reklamen for neste episode jeg orker ikke
Bergene Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Skulle blitt med i programmet jeg, da hadde dere kjedet dere, hehe. Lite action hos oss gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå