Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 1. Hvis jeg åpner en pakke med kyllingfilet i dag, kan jeg bruke den på torsdag uten å fryseden? 2. Har en pizza ristorante (eller noe sånt) med bare ost på som jeg tenkte å ha strimet kyllingfilet på, men bør jeg steke kyllingen først, eller kan jeg legge den på rå?
Pysa Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 1. Ja, men pakk den inn i plast, med så lite luft som mulig. 2. Stek først 3. Kos deg!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 1. Jeg fryser ferskt kjøtt som er åpnet og ikke skal brukes neste dag for sikkerhets skyld. 2. Ville stekt strimlene først....ferdigpizza har jo kort steketid :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hmm, det er jo bare snakk om 1,5 dag så da tar jeg sjansen på plastfolie. Takk skal kose meg ja, hvis bare ungene ikke hoster så de våkner igjen.
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Det går nok fint ja....:-) Kos deg med maten...sukk..ble sulten selv her..hehe *tasser på kjøkkenet for å se om det er noe spennende i skapet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå